poniedziałek, 13 lipca 2015

Kilka faktów o mnie...

Dawno żadnej zabawy nie było, więc miło, że zaprosiła mnie Rose. Dziękuję!

1. Napisz 4-5 zdań o sobie.
Jestem domatorką, co prawda lubię wycieczki i zwiedzanie, ale najlepiej czuję się w swoim domu. Najważniejsza  dla mnie była, jest i zawsze będzie, Rodzina. Nie lubię upalnych dni, dlatego też nie przepadam za latem. Jestem specyficznym człowiekiem, rządzi mną wiele sprzeczności. Jak ktoś mnie zawiedzie/zrani/zdradzi, to zapamiętam to do końca życia i wtedy mój stosunek do tej osoby zmienia się diametralnie - nigdy nie będzie tak jak przedtem, bo niestety, ale u mnie nie ma drugich szans. 

2. Co motywuje Cię do pisania?
Czytelnicy. Moja pasja. Chociaż bywa też tak, że siądę przed komputerem nie mając wcale zamiaru napisania czegokolwiek, a mimo to potrafię napisać np. 2 posty :)

3. Czy Twoi znajomi i rodzina wiedzą, że prowadzisz bloga?
Wiedzą, aczkolwiek nie wszyscy go czytają. Zaledwie garstka.

4. Od czego zaczęła się Twoja miłość do czytania?
Od bajek opowiadanych i czytanych mi w dzieciństwie. 

5. Ostatnio obejrzany film?
Ostatnio oglądam namiętnie serial "Chirurdzy", ale jak pomyślę to ostatnim filmem, jaki oglądałam (już 2 raz) był "Kosogłos cz1" aczkolwiek szału nie ma. 

6. Czego najbardziej nie chciałabyś robić w życiu?
Pierwsze, co przyszło mi na myśl po przeczytaniu tego pytania, to praca w hospicjum (bądź na onkologii). Nie mogę.. nie potrafię patrzeć na cierpienie innych istot. Rozdziera mnie to od środka i cierpię z powodu cierpienia innych. Bardzo to wszystko przeżywam.

7. Uprawiasz jakiś sport? Jaki?
Czytanie książek :D Lubię jeździć na rowerze, ostatnio zaczęłam biegać, ale problemy zdrowotne mi w tym nie sprzyjają... Lubię również skakać na skakance, i uczę się kręcić hula - hop :D

8. Grasz bądź chciałabyś grać na jakimś instrumencie? Jakim?
Zawsze chciałam umieć grać na gitarze czy fortepianie. Ale niestety nie gram na żadnym instrumencie. Chyba, że nerwy innych się liczą ^^

9. Lubisz podróżować?
Jak w pierwszym pytaniu. Lubię odwiedzać ładne miejsca, zachwycać się pięknem przyrody, historycznych obiektów. Gdybym miała taką  możliwość, to na pewno odwiedziłabym wieeeele ciekawych miejsc.

10. Ulubione kwiaty?
Wszystkie kwiaty są piękne. Aczkolwiek ja osobiście jestem wierna jednemu, który jest ze mną od malusieńkiego kaktusiątka. Rozrosło się bydle:

11. Czy masz prawo jazdy?
Tak.

Znowu mogliście dowiedzieć się czegoś o mnie :)
Pozdrawiam ciepło!

9 komentarzy:

  1. Również chciałabym grać na gitarze lub fortepianie, ale to odległe marzenie :D

    Cieszę się, że wzięłaś udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie przepadam za latem :) Fajny kaktus :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo ciekawostek o Tobie :D Ja dopiero teraz w wakacje zabrałam się za prawo jazdy. Także lubię zwiedzać ciekawe miejsca, ale najlepiej czuję się w domu - tutaj potrafię się najlepiej zrelaksować :)
    Czy ten kaktus aby nie planuje podboju świata? Podejrzanie wzrasta w siłę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem :D On był taki jeden, malutki, a teraz nie dość, że się rozmnożył, to jeszcze taki ogromniasty jest :D

      Usuń
  4. Też lubię "Chirurgów" i kaktusy. Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również bardzo lubię kaktusy ! :D

    Zapraszam do siebie :)
    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie urzekł mnie kaktus :) Sama mam aloesy i wyłażą mi już z doniczek...

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, Kosogłos to film, który mnie zawiódł :( Kaktusy mnie nie przekonują, jedyne co u mnie rośnie i mogę nazwać go moją roślinką, która jest bardzo oddana, to moja muchołówka :D Uwielbiam patrzeć, jak pożera muchy :D

    OdpowiedzUsuń