środa, 4 lipca 2012

Zabawa blogerów!

Dzisiaj przedstawię Wam moje odpowiedzi związane z zabawą do której zaprosiły mnie aż dwie Blogowe zacne panie!

Na początek jednak najpierw zasady oto tej gry w 11 pytań :)
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich “Tagger” i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i podaje je w swoim poście.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w tagu i napisz je w tagowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś.
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.







Pytania od Gumciobook:


1. Paryż czy Rzym?
Rzym.
2. Kisiel czy budyń?

Budyń, nie lubię kisielu :D
3. Koncert czy teatr?

Hmm... i to i to mi się podoba, ale wybiorę teatr :)
4. Barok czy romantyzm?

Romantyzm.
5. Ciastka czy cukierki?
Cukierki!
6. Komiks czy książka?

Zdecydowanie książka <3
7. Czytanie nocą czy za dnia?

Za dnia. Mniej oczka moje się męczą przy świetle dziennym.
8. Polsat czy Tvn?

Hmm... Comedy Central :D
9. Kolorowy czy czarno-biały?

Czarno-biały.
10. Dom czy podwórko?

Dom.
11. W Polsce czy za granicą?


W Polsce.


A teraz pytania od Aleksandry:

1. książka z biblioteki czy księgarni?
Z księgarni, na własność *_*
2. książka papierowa czy ebook?
Papierowa zdecydowanie :)
3. Herkules Poirot czy Sherlock Holmes?
Sherlock :D
4. romans czy thriller?
I to i to,ale romans :P
5. rozważna czy romantyczna?
Bardziej rozważna.
6. Pepsi czy Coca- Cola?
Coca-cola.
7. Sopot czy Opole?
Sopot !
8. lato czy zima?
Zdecydowanie i nieodwołalnie... Zima!:D
9. morze czy góry?
Hmm...morze.
10. kino czy telewizja?
Kino.
11. herbata czy kawa?
Jak kawa to tylko 3w1 albo mrożona, a jak herbata to głównie zielona albo czerwona.


To teraz pytania od Sol dla wybrańców:
1. Miły czy arogancki?
2. Laptop czy PC?
3. Blondyn czy brunet?
4. czarny czy czerwony?
5. makijaż czy bez makijażu?
6. Trylogie czy książki bez kontynuacji?
7. Narracja z punktu męskiego czy żeńskiego?
8. Słońce czy księżyc?
9. Wampir czy Demon?
10. Niewidzialność czy latanie?
11. Bohaterki nieporadne czy twardo stąpające po ziemi?


A do zabawy pozwolę sobie zaprosić:

Tirindeth!
MałąEmily!
Bezimienną!
Sheti!
Isztar! 


Oraz wszystkich , którzy mają ochotę odpowiedzieć na moje pytania :)







11 komentarzy:

  1. Miło mi, że przyjęłaś moje zaproszenie do zabawy :) W 7 punktach zgadzam się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brałam już udział w zabawie i ułożyłam takie samo pytanie z Sherlockiem i Poirotem! :D A podobne z biblioteką i księgarnią :) Mole widać mają podobny tok myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziękuję za zaproszenie:) Ty z tą zimą to masz:P hah

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za zaproszenie :) ciekawe twoje odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi :) Ta zabawa rozprzestrzenia się w niewiarygodnie szybkim tempie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące odpowiedzi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że tylko ja na tym świecie lubię Pepsi. Ja wolę upalne lato :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pijam praktycznie tylko kawę mrożoną i herbatę czerwoną i zieloną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi, na parę odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń