wtorek, 8 maja 2012

oTAGowani


Zostałam wytypowana do niniejszej zabawy i to nie raz ;D Więc pytań się uzbierało, ale na każde odpowiem gdyż nie było by fajnie jakbym wybrała tylko jedne pytania od jednej z moich blogowych koleżanek! Tak więc zaczynamy i dziękuje za wytypowanie jeszcze raz. bardzo fajna zabawa i można się dowiedzieć więcej o innych blogostworkach =D

Zasady zabawy:

1 Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.

Tak więc o ile dobrze zauważyłam pierwsza wytypowała mnie Aleksandra i oto jej pytania oraz moje odpowiedzi:

1. Czy marzysz o ekranizacji swojej ulubionej książki? Jakiej?
Hmm marzę o wielu ekranizacjach moich ulubionych książek, ale się ich szczerze boję. Ja sobie wyobrażam dane postaci inaczej a taki reżyser obsadzi zupełnie odbiegające od mojego ideału... Jednak tak sobie myślę, że fajnie byłoby zobaczyć na wielkim ekranie Trylogię Czasu! Nevermore - bardzo mnie ciekawi jakby sobie poradzili z ekranizacją tej książki. I z pewnością Szeptem. (Może jest jeszcze kilka innych, ale albo już są realizowane pod kątem sfilmowania, albo po prostu nie przychodzą mi teraz na myśl =)) Nocna Łowczyni o! ;D
2. Ulubiony bohater/ka książki?
Ojeeej toś mnie zażyła... Hmmm Bones z serii Jeaniene Frost uwielbiam wampira! Greyson Dante, Shane Collins, Gideon de Villers, Jace Wayland i wielu wielu innych. Wybaczcie mi o bohaterowie książek, ale w chwili obecnej nie przychodzicie mi na myśl, co nie znaczy, że was nie uwielbiam! =P
3. Kto najczęściej czytał Ci bajki?
Z tego co wiem jak byłam malusim niemowlaczkiem to brat mi czytał. Jednak potem kiedy już byłam większa mój kochany dziadek i moja mama.
4. Jaka jest/była Twoja ulubiona lektura szkolna?
Romeo i Julia.
5. Na co zwracasz uwagę wybierając książkę?
Powierzchowność to zła cecha każdego człowieka. Więc pierwsze co rzuca mi się w oczy jest okładka. Jednak kiedy przeczytam opis i mi się nie spodoba to ją odkładam. Wychodzi na to, że jednak opis decyduje czy ją wybiorę czy też odrzucę.
6. Zdarzyło Ci się ocenić książkę po okładce?
Muszę przyznać, że niestety, ale tak.
7. Czy jest taka książka, przez którą zarrwałaś noc? Jaka?
Ojej pełno takich =D Miasto Kości i jej kontynuacje z pewnością. Wampiry z Morganville o i James Herbert - Nawiedzony. Nocna Łowczyni o!
8. Jak.ą książkę według Ciebie, każdy musi przeczytać?
Trudne pytanie. Każdy? Cóż szczerze nie wiem, ale może... hmm poleciłabym każdemu bez względu na wiek Igrzyska Śmierci.
9. W jaki sposób zaznaczasz miejsce gdzie skończyłaś czytać?
Zakładką, kartką papieru... i to co jej nie uszkodzi, a co wpadnie mi w ręce.
10. Jaka jest Twoja pasja oprócz czytania książek?
Hmm... czytanie pochłania mnie tak, że nic innego nie jest w stanie temu dorównać. Nic nie przychodzi mi do głowy. O! Może pisanie własnego opowiadania... chociaż ostatnio weny mi brak ;/
11. Jaką najgorszą zbrodnię wobec książki uczyniłaś?
Ojej, aż grzech się przyznać...  strąciłam przez przypadek książkę na ziemię i zniszczyła się okładka. 

Kolejne pytania od Gomciobook :

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Wiele ich więc ciężko mi wybrać. Na pewno takie trylogie jak Igrzyska Śmierci czy Czasu. Miasto Kości.
2. Z jakim autorek/ą chciałabyś sie spotkać?
Nie mam typu.
3. Jaka była twoja pierwsza przeczytana książka?
Ojej żebym to ja pamiętała hmmm... możliwe, że była to książka z bajkami W Krainie Fantazji.
4. Marzyłaś kiedyś
, żeby napisać ksiażkę?
Tak, nadal marzę =)
5. Gdzie chciałabyś najbardzie pojechać?
Jamajka!
6. Jaki gatunek książek jest twoim ulubionym?
Zdecydowanie uwielbiam książki paranormal.
7. Czy kupiłaś kiedyś książkę patrząc tylko na jej okładkę?
Nie.
8. Jakie masz plany książkowe na ten miesiąc?
Przeczytać Siłę Trucizny, Córkę dymu i kości, Pomiędzy, Zaginione Wrota i pewnie się jeszcze jakieś nawiną a ja je z pewnością pochłonę o! 
9. Czy kiedyś przeczytając kilka stron książki od razu ją rzuciłaś i nigdy do niej nie wróciłaś?
Nie było takiej sytuacji. Przynajmniej ja takowej nie pamiętam. Lubię znać zakończenie książek nawet tych niszowych, jeżeli już takie zaczęłam.
10. Jaką książkę aktualnie czytasz?
Kwiat Mroku.
11. Jaka jest twoja ulubiona ekranizacja filmowa ksiażki?
Portret Doriana Graya!

Kolejne pytania od Gosiarelli :

1. Jak zaczęła się Twoja książkowa miłość?
Zakorzenił ją we mnie mój brat. Który również pochłania niezliczone ilości książek. 
2. Ulubiona potrawa?
Pierogi z borówkami rządzą! =D
3. Masz jakiś zabawny rytuał?
hmmm... a mam ;D
4. Typowe pytanie, ale wiele mówi o człowieku: Jakie 3 przedmioty zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Książkę, Ipoda naładowanego najlepszą muzyką ^^ i książkę jeszcze inniejszą ;D szkoda bo zabrałabym też kogoś, ale ludzie to nie przedmioty, więc się nie zalicza =)
5. Na jaki dzień w roku czekasz z utęsknieniem?
Nie ma takiego.
6. Opowiedz o swoich planach wakacyjnych.
Wychodzę z założenia, żeby niczego nie planować na dłuższą metę, gdyż nie sprawdza się to w moim przypadku wcale a wcale =)
7. Największym marzeniem jest...
Być po prostu szczęśliwą.
8. Audiobook, czy ebook?
Jeżeli już to mbook ;D ale aktualnie jestem przeciwnikiem audio i ebo gdyż wolę papierowe książki. Lubię ich zapach.
9. Ulubiona piosenka na dzień dzisiejszy?
Nickelback - Lullaby
10. Najzabawniejsza książka jaką czytałaś to...?
Zieleń Szmaragdu znaczy może nie całkiem zabawna, ale gargulec był fantastyczny i brechtałam się jak głupia! =D
11. Najgorsza książka, jaką czytałaś to...?
Czytam aktualnie... Kwiat Mroku.

11 pytań:
1. Najbardziej irytująca postać w książce jaką czytałaś/eś to?
2. Jaki jest Twój ulubiony film?
3. Jak wabi się Twój zwierzak?
4. Ulubiona książka to?
5. Wymień dwie książki, które dały Ci powód do zastanowienia się nad swoim życiem (które coś do niego wniosły)
6. Gdybym mogła/mógł wybrać sobie jedną z cech/zdolności superbohatera byłoby to...?
7. Ulubiony zespół muzyczny?
8. Moje imię brzmi...
9. Ulubiony blog na który często zaglądam należy do...
10. Lubię czytać książki ponieważ...
11. Ulubiony bohater/bohaterka z książki/filmu/bajki to?

Dziękuję za poświęcony czas na czytanie tych moich głupot ;D
Do zabawy zapraszam:

15 komentarzy:

  1. Ojej jak miło :D Na pewno napiszę odpowiedzi,a co! :) Widzę, że Twoje odpowiedzi pokrywają się z moimi, również uwielbiam serię Miasto Kości i ahh ten Jace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ożesz dziewczyno jesteś rozchwytywana! Świetne odpowiedzi i ciekawe pytania. Coraz bardziej podoba mi się ta zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś naprawdę mnóstwo pytań ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, jak i pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a dziękować:D aż się zabieram za pisanie:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, nie zauwazyłam, że mnie oTAGowałaś, mam nadzieję, że mnie nie zabijesz za to, że nie odpowiedziałam na te pytania :( Ale i tak Cię uwielbiam, sama wiesz :P

    Gideon i Dorian Gray - mrau <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś oTAGowana :) Szczegóły na moim blogu: http://marzenia-sa-moim-powietrzem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że się pozwolę odgapić od Tirin i odpowiem na pytania w komentarzu. Mi też się wszystko rozjeżdża jak edytuję posta grr tak więc:
      1. Czarny, czerwony, zielony, granat dlaczego? hmm sama nie wiem. Od tak =)
      2. Ulubionego brak.
      3. Przeważnie słucham rocka. Lubię gitarkowe i mocne brzmienia ^^
      4. Ulubionego brak. Widać, że głównie czytam paranormal i książki z wątkiem fantasy =)
      5. Czasami stąpam twardo po ziemi....ale częściej latam nad nią z głową w chmurach... zwłaszcza ostatnio =D
      6. Gitara i perkusja.
      7. Shane! Gideon! Dante! Jace! Bones! ;D
      8. Wiele ich, ale wybiorę jeden „... dobra definicja miłości: potrzebować kogoś nawet wtedy, gdy dostanie się już to, czego się chciało.”
      - Rachel Caine "Wampiry z Morganville. Księga 3 : Pan Ciemności, Godzina Łowów"
      9. Czytanie książek.
      10. Nie mam.
      11. O matko... nie wiem =D

      Usuń
    2. Hahah... Nieźle :) Ale ten cytat chyba sobie zapiszę ;)

      Usuń
  9. Ekranizacja Nocnej łowczyni. Uwielbiałabym to. Tylko kogo na idealnego Bonesa.
    Romea i Julii nie lubię. Dla mnie Szekspir ma swoje wzloty i upadki. Ta książka jest jego upadkiem.
    Ja także uwielbiam książki paranormal.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania :) Miło było się czegoś o Tobie dowiedzieć :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, Igrzyska śmierci każdy powinien znać :D

    OdpowiedzUsuń