sobota, 2 września 2017

Zdobycze wakacyjne!

Dzień dobry, cześć i czołem!

W lipcu nie pokazałam Wam moich zdobyczy książkowych, więc trochę się tego nazbierało. Chociaż... Zdarzało mi się tyle zebrać w jeden miesiąc. Teraz wielu propozycjom odmawiam, nie kusi mnie tak wiele tytułów, a też nie chcę czuć tej ciągłej presji "przeczytać na cito". Lubię współpracować z wydawnictwami, które nie narzucają tempa na przeczytanie egzemplarza i publikację recenzji, a widzę, że takich jest już coraz mniej... Niemniej, nie biadoląc, a przechodząc do konkretów, oto on. Stosik w całej okazałości!


A teraz stosiki pogrupowane, bo nie wszystkie są recenzenckie, nieprzeczytane czy do przeczytania na już.

 Tutaj zakupy własne, począwszy od Iluminae na pięciu książkach z kolekcji Picoult kończąc. Natomiast pozostałe, to prezenty od wydawnictw, bądź niezapowiedziane przesyłki. A takich nie mam w zwyczaju czytać. Albo czekają na swoją kolej, albo szukają nowych domów. 

Wszyscy zachwycają się Iluminae, jestem ciekawa o co ten szum. Owszem książka jest wydana bajecznie, ale czy treść mnie do siebie przekona... Kręcę trochę nosem, zobaczymy jak to będzie. 

Kolekcję książek Picoult zbieram od pierwszego tomu i kiedyś mam zamiar przeczytać je od A do Z. :D

A tutaj książki przeczytane i moje trzy cudowne patronaty :)

Bez serca oraz Samotny wędrowiec - polecam obie, różne, ale totalnie w moim guście. Chociaż Bez serca na początku mnie trochę osłabiało :D

Trzeci patronat, to wznowione wydanie Villette. To wydanie jest przepiękne!

Ktokolwiek widział - świetna książka od wydawnictwa W.A.B
Zaczarowani - oryginalna historia od wydawnictwa Papierowy Księżyc
Dziewczyna z Brooklynu - Musso nie zawodzi od wydawnictwa Albatros.
Bez uczuć - z moim blurbem na okładce! Niezobowiązująca lektura. Może nie wysokich lotów i jak na Sheridan, to słabo, ale ogólnie spoko, od Otwartego.
Odległość między tobą a mną - przyjemna młodzieżówka od Bukowy Las.
We wspólnym rytmie - Moyes nie zawodzi! Od Między Słowami.
I perełki od Prószyńskiego: Opiekunka do dzieci, Światło nie może zgasnąć oraz Czarne narcyzy... A chwila, ich jeszcze nie czytałam. Nie wiem co robią w tym stosie :D

I perełki do przeczytania!

Na gigancie - od wydawnictwa Albatros.
Metoda na wnuczkę - interesujący tytuł od Filii i Ona Czyta.
Dwie książki Jadowskiej od Fabryki Słów.
Przeszłość - intrygujący tytuł od W.A.B.
Nowość od Harper Collins, poprzednia książka Morgan była świetna, więc i po tej się tego spodziewam :)
Skrzywiona litera - od Papierowego Księżyca.
Lokatorka i Ocalałe od Otwartego. Niebawem się za nie biorę.
Teraz czytam Ciotkę Poldi oraz Dzikie królestwo, a następnie Szamanka od umarlaków :)
Dziwna i taki jeden od YA!

To chyba tyle...  A nie! Jeszcze na czytniku kilka książek, przeczytanych i do przeczytania. Te do przeczytania, to nie od wydawnictw, więc spiny nie ma :D

Sporo tego, prawda? Czytaliście coś? Macie chrapkę na któryś tytuł?

12 komentarzy:

  1. Ale cuda! :D W ogóle tak naprawdę ładnie razem wyglądają! I właściwie niektóre z nich też zdobyłam :D

    Bookeater Reality

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący stosik :) Czytałam "Dziewczynę z Brooklynu" i "Lokatorkę" - obie świetne, ale chyba bardziej podobała mi się "Dziewczyna z Brooklynu" :) Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu świetnych tomów :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/2017/09/podsumowanie-sierpnia-2017.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego "Bez serca" Cię osłabiało na początku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... ponieważ nie mogłam się wciągnąć, a bohaterowie zachowywali się tak, że nie mogłam się do nich przekonać. Na szczęście wszystko się zmieniło :)

      Usuń
  5. To stosisko, a nie stosik! Zaczytanego września życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooooowwww *o* Też chciałabym mieć takie zdobycze :D A tyle to nie nazbieram nawet przez rok :D
    Piękny stosik :)
    Buziaki! ;* Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałaś już "Szamankę od umarlaków"? :)

    OdpowiedzUsuń