czwartek, 9 stycznia 2014

Wyniki konkursu!

Witam Was serdecznie moi kochani,

Do konkursu zgłosiło się naprawdę sporo osób. Większość znam, czy też kojarzę z blogosfery. Inni anonimowi, którzy albo mnie czytają od dawna, albo na wyrywki, bądź zgłosili się tylko do konkursu. Wszystkich potraktowałam jednakowo - zapoznałam się z odpowiedzią na konkurs oraz obejrzałam każdy polecany film, oczywiście jeśli takowego nie widziałam już "kiedyś tam". Muszę przyznać, że uprzyjemniliście mi tymi propozycjami moje nieznośne choróbsko, za co Wam bardzo dziękuję. Naprawdę chciałabym obdarować każdego, jednak niestety, ale zwyciężyła tylko jedna odpowiedź. Książki oczywiście pochodzą z mojej własnej biblioteczki i są nowe. Nie przedłużając... Zwycięzcą jest właściciel adresu e-mail:

madry8989@wp.pl

Jak więc się okazało, uszczęśliwiłam nie jedną, ale dwie osoby, Zosię i Michała :)

Jeszcze krótka notka odnośnie zaproponowanych mi przez nich filmów. Now Is Good - polecam każdemu, kto pokochał "Gwiazd naszych wina". Piękna historia, która wzruszyła mnie niesamowicie... Następnie Narzeczony mimo woli - ten film, mimo iż widziałam go kilka razy, to przez Was obejrzałam go ponownie i oczywiście znowu śmiałam się jak najęta! Bardzo lubię tę komedię. Na koniec Niewidzialny. Włączyłam go i.. "O Boże, to przecież ten film!". Widziałam go już dawno temu, ale nie mogłam za chiny ludowe przypomnieć sobie co to za film. Nie mogłam wpisać nic w google, co by mi pomogło go odnaleźć - a szukałam go długo. Tak więc, gdy zobaczyłam, że to ten... Właśnie TEN film, nie mogłam uwierzyć. Bardzo fajny dramat, który również polecam.

Wszystkim dziękuję za udział i za polecenie masy świetnych filmów. Postaram się niebawem zorganizować kolejną zabawę!

7 komentarzy:

  1. Gratuluję :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwycięzcom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy bardzo! Cieszymy się, że filmy przypadły do gustu i, że pomogliśmy z Niewidzialnym. Na maila już odpowiedziałem :)

    Pozdrawiamy serdecznie.
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) A tak poza tym to był świetny konkurs. Sama często z moją siostrą zastanawiamy co obejrzeć na komputerze, ale prawie zawsze staje na tym, że nic nie oglądamy, bo nie ma pomysłu. Na pewno obejrzę niektóre z zaproponowanych filmów z siostrą (no, ona jeszcze o tym nie wie, ale wkrótce się dowie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, a filmy są cudowne :)!

    OdpowiedzUsuń