niedziela, 2 października 2016

Zdobycze wrześniowe!


 Dzień dobry, cześć i czołem!

Wrzesień był bogaty zarówno w nowe książki, jak i te przeczytane. Od dłuższego czasu mam dobrą passę w czytaniu i mam nadzieję, że szybko mi to nie minie! Nareszcie nadeszła jesień. Moja ukochana pora roku! Co prawda zimę i wiosnę też uwielbiam... Tylko na lato zawsze psioczę, bo nie lubię upałów i jestem bez życia, chociaż... w zasadzie cieszę się, że jest. Ale to właśnie jesienią budzę się do życia, po upalnym lecie :D Wróćmy jednak do zdobyczy wrześniowych, których jest (nie ukrywam) sporo. W dodatku większość, to same perełki! No i mój pierwszy patronat, z którego jestem bardzo dumna!

15 książek przeczytanych. Szok :D

"Gus" - jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier <3 od wydawnictwa Filia - [recenzja]
"Spójrz na mnie" - kolejna świetna powieść Sparksa, od wydawnictwa Albatros [recenzja]
"Elantris" - Sanderson <3 od wydawnictwa MAG. Recenzja już jutro!
"Nigdziebądź" - MAG rozpieszcza. To wydanie jest cudowne! [recenzja]
"Urodzeni, by przegrać" - bardzo fajna i zaskakująca powieść, od wydawnictwa Zysk i S-ka [recenzja]
"Układanka z uczuć" - jw. spodziewałam się czegoś lepszego...[recenzja]
"Dziewczyna z dzielnicy cudów" - finalny egzemplarz od SQN [recenzja]
"Nocna tęcza" - niezwykła powieść! Wydawnictwo Pascal [recenzja]
"Gorączka o świcie" - od wydawnictwa Czarna Owca [recenzja]
"Załącznik" - fajna i lekka powieść od wydawnictwa Harper Collins [recenzja]
"Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" - jw [recenzja]
"Hard beat" - [recenzja], "Sweet ache" - [recenzja], "Eden" - [recenzja] - wszystkie od Grupy Wydawniczej Helion oraz "Slow burn", które jeszcze przede mną.
Niebawem konkurs z trylogią Bromberg!
I mój cudowny patronat w wersji przedpremierowej "Chłopak z sąsiedztwa" - bardzo ciepła, prawdziwa i urocza powieść, którą gorąco polecam! - [recenzja] od wydawnictwa Feeria Young

Nie mogłam się oprzeć tym pięknie wydanym maleństwom i promocji księgarni Znak. Sami powiedzcie... książki za niecałe 8 zł? Tak ładnie wydane i w twardej oprawie? Grzech nie skorzystać! "Tajemniczy ogród" oraz "Powrót do tajemniczego ogrodu".

A teraz piękności które przede mną. Chociaż Mastertona już zdążyłam przeczytać.
"Siostry krwi" - pierwsze i jakże udane spotkanie z Mastertonem. Koniecznie muszę poznać resztę jego dzieł. Po niedzieli recenzja. Książkę dostałam od wydawnictwa Albatros.
"Ściana sekretów" - jw. Niebawem się za nią wezmę. Opis niesamowicie kuszący, a ja jesienią i zimą lubię zaczytywać się w kryminałach/thrillerach/sensacji.
"Sukienka w kolorze nocnego nieba" - właśnie kończę ją czytać. Od wydawnictwa Dobra Literatura
"Wszystko to, co wyjątkowe" - od Harper Collins
"Uratuj mnie" - opinie są różne... Zobaczymy. Od wydawnictwa Znak
"Winnica Rose" - od Burda Książki
"Prawdodziejka" - od SQN. Okładka lubi być fotografowana :D


I ostatnie, piątkowe nowości!
"Dzień cudu", "W cieniu" oraz "Śnieżny wędrowiec" to finałowe egzemplarze od wydawnictwa Prószyński i ska. "Dzień cudu" będzie dla Was na rozdanie instagramowe :)

I jedna z najpiękniej wydanych książek! Tak czekałam, aż ta książka Bardugo zostanie wydana u nas. Doczekałam się! Wydawnictwo MAG nie zmieniło szaty graficznej, w dodatku okładka jest twarda... Cudownie. Tak bardzo się cieszyłam, kiedy kurier zapukał do drzwi i zobaczyłam przesyłkę od wydawnictwa. Nie mogłam przestać oglądać wydania "Szóstki wron". Rewelacja, a zawartość na pewno tak cudna, jak wydanie.

Taaa... Jak widzicie, trochę tego wszystkiego jest :D

Miłego i zaczytanego dnia Wam życzę!

8 komentarzy:

  1. "Spójrz na mnie" już czeka na czytniku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne zdjęcia <3 Nie mogę się napatrzeć :D Zazdroszczę tylu nabytków ;) Na pewno będę świetnie się prezentować na półce :)
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przeczytałam 13 książek, co uważam za duży sukces, ponieważ prawie dwa tygodnie trawił mnie kac książkowy. Październik niestety nie będzie dla mnie tak dobry, jak miniony miesiąc, ponieważ czekają na mnie studia i treningi, z którymi do tej pory sobie radziła, ale z moim planem zajęć jest różnie.
    Powodzenia w tym miesiącu, oby był równie obfity pod względem czytelniczym! :)

    www.wachajac-ksiazki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeczytałam 16 książek, ale w tym 10 dziecięcych, więc zdecydowanie mniej imponująco. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prze-megaa-dużoooo:) Zaczytanego października;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz już "Szóstkę wron"! Przepiękny stosik! Ja czekam na przeceny w księgarniach ;)
    "Chłopak z sąsiedztwa" to powieść, na którą czekam w październiku oraz... finał Kronik Krwi!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne stoiszcza :) Osobiście zazdroszczę "Szóstki wron" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przecudne zdobycze! Muszę koniecznie kupić to piękne wydanie Tajemniczego Ogrodu ♥
    Ja w październiku kupiłam jedynie dwie książki - Empire of Storms i Szóstkę Wron :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    Book Princess
    Book Princess

    OdpowiedzUsuń