wtorek, 30 maja 2017

Zdobycze majowe!


Dzień dobry, cześć i czołem!


Dzisiaj przybywam do Was (jak co miesiąc) z moimi zdobyczami książkowymi, a jest ich naprawdę sporo! 
Większość przeczytana, więc nie ma spiny :) Nie będę się za bardzo rozpisywać we wstępie, bo i po co. Pewnie i tak Was moja paplanina nie interesuje, bo przecież te książki poniżej, skradną całą Waszą uwagę :D

Zacznę od stosu przeczytanego, a prezentuje się on następująco:

Dwie powieści Kirsty Moseley do recenzji - obie recenzje możecie naleźć na blogu. Zdradzę, że jedna jest pozytywna, a druga negatywna.
"Jedyne wspomnienie Flory Banks" - egzemplarz finalny
Dwie piękności Denise Hunter od Dreams. Moja kolejna ulubiona autorka!
"Pieśń Jutra" - egzemplarz finalny z moim blurbem na okładce <3
"Nie wszystko zostało zapomniane" - bardzo fajna książka. Polecam! 
"Chłopak z innej bajki" - Kasie West i wszystko jasne. Mój kolejny cudowny patronat <3
"Pogrzebani" - co to była za książka! Recenzja jutro :)
"Imperium burz" - egzemplarz finalny, doczekałam się!
"Confess" - również egzemplarz finalny, książkę recenzowałam przedpremierowo. Niestety średnia.
"Lato Eden" - recenzja w pojawi się w tym tygodniu.
"Kłamca i szpieg" - fajna młodzieżówka, polecam!
"Najmroczniejszy sekret" - kolejne cudo od Albatros. Świetny thriller!

Stos do przeczytania:


Chociaż "Chemia naszych serc" już przeczytana (nieaktualne zdjęcie :D) - recenzja niebawem.
"Coś o tobie i coś o mnie" - ponoć fajna, zobaczymy.
"Konkurs na żonę" - niespodziankowy egzemplarz, ale przeczytam. Zobaczymy co to za cudo.
"Uwięzione" - właśnie sobie podczytuję!
"Zatrzymać gwiazdy" - jw
"Belfer" - kolejna piękność od Zysk i S-ka <3
"Cisza" - też przeczytana, recenzja w toku pisania...
"Mad Mommy" - cudowna niespodzianka od SQN (niżej pokażę Wam zawartość paczki!)
"Tysiąc pocałunków" - też przeczytana i pokochana całym sercem! Recenzja na dniach, jak tylko pozbieram swoje serce z podłogi.
"Nazywam się cukinia" - niespodzianka od Świata książki. Zapowiada się fajna lektura.


Taki piękny box od Joasi z wydawnictwa SQN. Coś pięknego, dziękuję Joasiu <3



Teraz moje łupy osobiste :)


Dwie piękności Sandersona, to prezent urodzinowy od kuzynki <3 Kocham Sandersona! Dwie książki Kasie West, patronackie na konkursy. 
"Andumenia. Przebudzenie" - od wydawnictwa za wypełnienie ankiety. Niestety nie mam zamiaru tego czytać. Liczyłam, że trafi mi się inna książka. Cóż. Pewnie pójdzie na konkurs. 
Dwie książki Picoult, zbieram całą kolekcję i będę mogła się kiedyś w niej zaczytywać, aż mi życia nie starczy :D





I na koniec nowo nawiązana współpraca z Wydawnictwem Literackim - tym bardziej się cieszę, bo to właśnie oni napisali do mnie z propozycją!
Dziękuję pięknie za zaufanie :)

Cudowne, nowe wydanie "Historii pszczół" - teraz mam oba piękne wydania <3
"Flower, jak kwiat" - jestem bardzo ciekawa tej książki.
I pewna tajemnicza historia, którą obecnie czytam, a której w chwili obecnej nie mogę Wam pokazać.

I komplet książek Samanthy Young, który możecie wygrać na moim instagramie. Zapraszam! 
"Wszystko, co w tobie kocham" - drugi tom serii, który jest dla mnie i jest tak cudnie wydany! Nie mogę się doczekać, aż przeczytam.

I "Promyczek", ale nie byle jaki! Z imiennym autografem od samej autorki! Mój poprzedni egzemplarz już poszedł w inne ręce, a ten zajmie jego miejsce. Na WTK była Kim Holden, mnie co prawda nie było, ale jedna osoba zdobyła dla mnie autograf, za co bardzo dziękuję! Kacper, jesteś wielki :D

7 komentarzy:

  1. Kiedy Ty to wszystko czytasz :D Co miesiąc masz przeogromny stos nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki zacny stos ! Podziwiam, że tak szybko czytasz, ja jakoś zawsze mam wrażenie, że się niemiłosiernie wlekę z każdą lekturą :D

    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No trochę tego Ci się nazbierało. O tak "Confess" - bardzo średnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, Pieśń Jutra i Jedyne wspomnienie Flory chcę mieć w swoich zbiorach, więc je sobie dzisiaj zamówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg, ile tego. Zazdroszczę szybkości czytania :)

    OdpowiedzUsuń