poniedziałek, 5 marca 2012

Nietypowo - Piosenkowo - Cytatowo

Uwielbiam cytaty z książek jak i filmów czy seriali. Bądź też słuchając piosenek... O tak, uwielbiam piosenki niosące pewien przekaz, a nie mdłą bezsensowną bablaninę. Niektóre z tych tekstów rzucają się w oczy/uszy i zostają w pamięci na bardzo długo. Osiadają tam i nie zamierzają się ruszyć. Czytając każdą książkę czy też oglądając jakiś film/serial staram się wyłowić pojedyncze zdania, które przemawiają do mnie. . Pragnę podzielić się z wami kilkoma takimi skarbami, które zmuszają mnie do głębszych przemyśleń. Są po prostu z życia wyjęte i posiadają pewną moc.
Dzisiaj przedstawię wam cytaty z piosenek, których potrafię słuchać non stop. Przy nich zatapiać się we wspomnieniach, marzeniach...rozmyślaniach...

Linkin Park

Linkin Park - Leave Out All The Rest

"I dreamed I was missing, you were so scared
 But no one would listen, ’cause no one else cared
After my dreaming, I woke with this fear
 What am I leaving when I’m done here?..." <-- z tej piosenki musiałabym zapisać cały tekst. Uwielbiam ją ;)
 Linkin Park - New Divide

"And your voice was all I heard
That I get what I deserve...
( Twój głos był jedynym co słyszałem
 Że dostałem to na co zasłużyłem)

So give me reason
To prove me wrong
To wash this memory clean
(Więc daj mi powód
By udowodnić że się mylę
 By wymazać to wspomnienie)"


Linkin Park - Shadow of The Day


"Sometimes beginnings aren’t so simple.
Sometimes goodbye’s the only way.
(Czasami początki nie są takie proste
Czasami pożegnanie jest jedynym sposobem)"
 Linkin Park - What I've done



Może już dość LP wiele bym chciała jeszcze dać, ale muszę przecież pokazać innych, których piosenki tak mi się spodobały i w słowach których znajduję cząstkę siebie.

Kings Of Leon 

Kings Of Leon - Use Somebody

Birdy

Birdy - Skinny Love

Birdy - People Help The People

"God knows what is hiding in this world of little consequence
Behind the tears, inside the lies
A thousand slowly dying sunsets
God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
I guess the loneliness came knocking
No one needs to be alone, oh save me

(Bóg wie, co skrywa się w tym świecie bez znaczenia
Skryty za łzami, wewnątrz kłamstw
Powoli ginie tysiące zachodów słońca
Bóg wie, co skrywa się w tych słabych i pijanych sercach
Zdaje się, że samotność znów zapuka
 Nikt nie musi być samotny, och... ocal mnie)"

Birdy - Shelter

Adele
Adele - Hometown Glory

Adele - Set Fire to the Rain

Adele - Turning Tables

Oj piosenek tej artystki też mogłabym wiele umieścić, gdyż mam jej całą płytę ;) Jednak przejdźmy dalej. Do kolejnego zespołu. Nickelback... ich po prostu kocham!
Nickelback - Never Gonna Be Alone

Ta piosenka niesamowicie jest bliska mojemu sercu. 

"You’re never gonna be alone
From this moment on
If you ever feel like letting go
I won’t let you fall
When all hope is gone
I know that you can carry on
We’re gonna take the world along
I’ll hold you till the hurt is gone

(Nigdy nie będziesz sama
Od tego momentu
Jeśli kiedykolwiek poczujesz, że odpuszczasz
Nie pozwolę ci upaść
Kiedy cała nadzieja odchodzi
Wiem, że potrafisz trzymać się
Będziemy zabierać świat ze sobą
 Będę trzymał cię aż ból nie odejdzie)"

Nickelback - Savin Me

Nickelback - Someday

Chris Medina - What Are Words

Tak moi kochani poznaliście trochę mój gust muzyczny ;) Raczej spokojne piosenki z przekazem. Wiele mogłabym jeszcze wymienić, jednak sądzę, że tyle na dobry początek wystarczy. Za niedługo recenzja "Pożeracza Snów" zdradzić mogę, że książka ach och ech godna uwagi! ;D




7 komentarzy:

  1. Ojj... Linkin Park i Nickelback... Uwielbiam ich :) Wiesz, też lubię piosenki, które coś przekazują. Nie przepadam za utworami, które są właściwie o niczym. Choć zdarzają się wyjątki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość z zamieszczonych przez Ciebie piosenek znajduje się na mojej playliście :)
    Również uwielbiam jak utwory mają głębszy przekaz, a nie tak jak nie które polegają tylko na "łubudubu".

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię! Wszystkie wymienione zespoły i wokaliści trafiają w me gusta.:) Świetnie wyłowione kawałki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no nie spodziewałam się takiego posta:) jestem miło zaskoczona.
    co do piosenek to wiekszość z nich to równiez moje ulubione piosenki, do których bardzo chętnie waracam:)
    Wszystkie piosenki jak i wykonawscy są jak najbardziej w moim guscie;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, ja nie lubię Linkinów, ale Birdy i Adele już tak ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do уou hаve a spаm issue on this site; I alѕo am a bloggег, and I was wonԁеring youг situation; many of
    us have dеveloped some nice practices аnd we aгe loоking to trade solutions with
    others, why not shοot mе an email if interеsted.


    mу wеbsіte - CLICK HERE

    OdpowiedzUsuń