piątek, 8 sierpnia 2014

Zdobycze lipcowo - sierpniowe!

Dzień dobry, cześć i czołem!

Już od dawna na moim blogu nie pojawił się taki duuuży stos zdobyczy. Nie skusiłabym się na niego, gdybym ostatnio nie nadgoniła czytania - mam tutaj na myśli większość przeczytanych książek tych nierecenzyjnych. W dodatku (tłumaczę się sama przed sobą) ostatnie stosiki nie były duże, raczej były skromne i przeczytałam praktycznie każdy egzemplarz. Dlatego w ciągu tych dwóch miesięcy pozwoliłam sobie zaszaleć. A co!

Podzieliłam stosiszcze na trzy grupy. Pierwsza z nich, to zakupowe szaleństwo.

Znajdują się tutaj książki, które od jakiegoś czasu chciałam przeczytać, jak i kilka nowości. Na samym dole, jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie premier tego roku: 
Szturm i Grom, którą właśnie czytam i jestem wniebowzięta!
Wielki błękit - dwa poprzednie tomy były bardzo dobre, dlatego nie mogłam oprzeć się pokusie...
[pandemonium] - z tej serii czytałam tylko I tom, miło go wspominam. III tom leży u mnie na regale już ładnych kilka miesięcy... Muszę sobie kiedyś urządzić mały maratonik z tą trylogią :)
Lawendowy pokój - ta książka przemawia do mnie nie tyle opisem, co po prostu... Sama nie wiem. Coś mi mówi, że pieniądze nie poszły na marne. Mam nadzieję, że się nie mylę, bo inaczej się zeźlę.
Trylogia Legenda - na tę serię polowała naprawdę długo, a, że była w dobrej cenie, to czemu nie?
Niezbędnik obserwatorów gwiazd - tyle dobrego się nasłuchałam, więc kupiłam. Kiermasz w biedronce i książka za 10 zł? No weź.
W grobie - czytałam. Kocham. Musiałam uzupełnić serię.
Coś do stracenia - nastawiałam się na coś podobnego do Tak blisko... Jakżeż się pomyliłam. Nie spodobała mi się.
We were liars - tak zachwalają ją za granicą, że... Mam.

Stosik z wymian:

Dwa tomy Anioła Nocy - tego chyba nie muszę nikomu tłumaczyć.
[delirium] - co prawda czytałam, ale dawno. Podobała mi się, więc stwierdziłam, że chcę ją na własność.
Małe szczęścia - bardzo lubię powieści tej autorki. Teraz mam już komplet.
Dziesięć płytkich oddechów - Mam! Nareszcie moja. Niebawem się za nią wezmę.

Z wymian mam jeszcze ma dotrzeć do mnie kilka książek, ale to już w następnym stosiku.


Na koniec skromny stosik do recenzji. Jak widać nie poszalałam z egzemplarzami, ale z tych jestem bardzo zadowolona. Zwłaszcza z tych dwóch na górze.

Szept cyprysów - od Juventum. Już przeczytana. Recenzja na dniach.
Ostatni dzień lata - od Muzy. Sama nie wiem czego się spodziewać, jednak opis brzmi świetnie. Nie nastawiam się jednak... Nie chcę się rozczarować.
Wszechświat kontra Alex Woods -  od Libroteki - o tej książce słyszałam wiele dobrego, ale tylko jedna opinia przekonała mnie na tyle, żebym zapoznała się z treścią :)
Drogie maleństwo -  jw - wychwalana i kochana przez wiele blogerek. Zobaczymy co to będzie.

A w całości wygląda to tak:
Czytaliście coś z niniejszego zbioru? Polecacie, bądź odradzacie którąś z pozycji przedstawionych wyżej?

Pozdrawiam ciepło!

52 komentarze:

  1. Sporo książek ;) Może kiedyś zapragnę dokończyć serię pani Rossi. Książki Brenta Weeksa mnie intrygują... Ciekawe, czy warto sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, muszę jeszcze zdobyć resztę i wtedy się za nie zabiorę :)

      Usuń
  2. Ten stosik, który kupiłaś... Wszystko bym chciała. Ze Szturmem i gromem na czele! *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. no masz ci los ... a ja właśnie poszukuje delirium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko chciałabym przeczytać i oczywiście posiadać na własność, oprócz "Delirium". Książka bardzo mocno mi się spodobała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też się spodobała, dlatego muszę zapoznać się z ciągiem dalszym :D

      Usuń
  5. Nic z tego stosiku nie czytałam, ale wiele jest w moich planach. Przede wszystkim książki Lauren Oliver i Marie Lu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ciekawe, czy i mi przypadnie do gustu Legenda...

      Usuń
  6. Duży stos! :D Gratuluję, że udało ci się nadrobić zaległości w swoich książkach nie do recenzji, mam nadzieję, że u mnie też kiedyś to nastąpi... Z trylogii Legenda czytałem "Rebelianta" i "Wybrańca", za ostatnią część też wkrótce się zabiorę, myślę jednak, że raczej pożyczę od kolegi tak jak drugi tom. Mam tylko pierwszy, ale chyba udostępnię go na wymianę, bo nie jestem pewien, czy chcę mieć tę trylogię na półce - jedynka była średnia, część druga znacznie lepsza, jednak jakoś nie czuję potrzeby posiadania Marie Lu. Zobaczymy, co będzie po trzeciej części. Jestem zły na Biedronki w moim mieście, że nigdy nie mają fajnych książek. NIGDY! Kurde no, są 4, a we wszystkich gunwo. I nie mam niestety "Niezbędnika obserwatorów gwiazd". :/ Korci mnie "[delirium]", bo Otwarte raczej dobre książki wydaje, a poza tym mam wrażenie, że wszyscy czytali tę serię, tylko nie ja. Po pierwszy tom trylogii Rossi sięgam jakoś w przyszłym tygodniu i mam nadzieję, że się nie zawiodę. "Cień i kość" mam na półce i postaram się też jakoś do końca wakacji go przeczytać. "Wszechświat kontra Alex Woods" chcę bardzo, bo wszyscy tak zachwalają... Aw. Kiedyś może zdobędę. brent Weeks intryguje mnie od dawna, jednak jakoś póki co go sobie odpuszczam - może w przyszłym roku. ;) I "We were liars", perełka. Zbieram się do czytania książek po angielsku i na urodziny mam zamiar zamówić sobie kilka.

    Miłej lektury, bo naprawdę piękne stosiszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie komentarze! Sama się cieszę, że tyle nadgoniłam. Ostatnio coraz więcej czytam swoich książek, a coraz mniej recenzenckich :) Wiesz, ja zakupiłam trylogię Legenda, ponieważ była w korzystnej cenie, aczkolwiek sama nie wiem czy przypadnie mi do gustu (mam nadzieję, że jednak tak!). A z Otwartym to różnie bywa. Nie wszystkie ich książki są dobre... A książki po angielsku zamawiasz z Amazona?

      Dzięki!

      Usuń
  7. Świetny stosik! Zazdroszczę Szturmu i Gromu, bo podobała mi się pierwsza część. Jestem też ciekawa Wszechświat kontra Alex Woods. We were liars czytałam i rzeczywiście ciekawa, oryginalna, chociaż trochę przypominała mi Marę Dyer. Niezbędnik obserwatorów gwiazd czeka na mojej półce już od dłuższego czasu. Dziesięć płytkich oddechów mam i czytałam, świetne NA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia o Griszach jest zacna! Ja właśnie nie mogę się doczekać, aż Mara wyjdzie u nas *_*

      Usuń
  8. śliczne zdobycze :) "W grobie" też zamówiłam w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo ta seria udała się Frost, oj udała się ^^

      Usuń
  9. Sporo tego. Będę wypatrywać recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem będzie recenzja książki, Coś do stracenia :)

      Usuń
  10. Boziu! Boziu!
    Więc tak: We were liars bardzo bym chciała, bo, rzeczywiście, za granicą zachwalają. Legenda - tak mi się ta seria marzy! Udało Ci się dorwać oddechy z wymiany?! Zazdroszczę, mi proponują same badziewia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no miałam szczęście, że mi się udało. Jak nóweczka, z czego jestem jeszcze bardziej szczęśliwa. Mam nadzieję, że będzie dobra!

      Usuń
  11. Piękny stos! Zazdroszczę CI tych zdobyczy! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za trylogię "Legenda" planuję zabrać się w najbliższym czasie - nasłuchałam się tak dużo dobrego oglądając zagranicznych booktuberów i mam nadzieję, że się nie zawiodę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Mam tak samo. Jak się zawiodę, to będę zuaaaaa

      Usuń
  13. Z Twojego stosiku czytałam tylko trylogię Delirium. Oprócz ostatniego tomu, seria jak dla mnie bardzo dobra. Chętnie przygarnęłabym Dziesięć płytkich oddechów, Wszechświat kontra Alex Woods i Lawendowy pokój.:) Niezbędnik też nabyłam w Biedronce. Po prostu grzechem byłoby go nie wziąć.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz, że ostatni tom kiepski. Właśnie ostatni, jako zwieńczenie całości, powinien być genialny... Eh, zobaczymy :) Biedronka rządzi :D

      Usuń
  14. Gratuluję imponującego stosu i gorąco polecam "W grobie" i "Pandemonium" :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grobie już daaawno mam za sobą, musiałam uzupełnić swoją kolekcję, bo akurat tego tomu mi brakowało :) Dziękuję!

      Usuń
  15. Dziesięć płytkich oddechów, Lawendowy pokój i Drogie maleństwo chętnie bym Ci podkradła, chociaż w sumie cały stosik prezentuje się bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No, no, dorodne stosisko! Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponujący dorobek, ach jak miło patrzeć na taki widok :) Głównie zazdroszczę pozycji z Filii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się na tych pozycjach z Filii nie zawiodę, bo zazwyczaj, jak tak wszyscy zachwalają, to ja jakoś... Inaczej do tego podchodzę, ale miejmy nadzieję! :D

      Usuń
  18. Ja chcę drogie maleństwo! :))))) wspaniałe stosiska:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż miło się patrzy na taki stosik! ;) "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" za 10 zł brzmi naprawdę kusząco. Poza tym z miłą chęcią pożyczyłabym od Ciebie "Wielki błękit", bo bardzo zżyłam się z Arią i Perrym i chciałabym się jak najszybciej dowiedzieć, jak potoczy się ich historia. Książki Lauren Oliver ładnie prezentują się na półce. ;D Ja przeczytałam już 1 część i teraz w kolejce czekają 2 i 3. Prawdę mówiąc, nie chce mi się za bardzo ich czytać, bo historia nie jest bardzo porywająca, ale jestem teraz na fali kończenia wszystkich serii, więc pewnie w tym miesiącu przeczytam "Pandemonium" i "Requiem". Miłego czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ja również lubię patrzeć na zdobycze innych! Za Wielki Błękit zabieram się zaraz po Bardugo :) Widzę, że masz tak jak ja. Ostatnio też jestem na fali kończenia wszystkich serii, które pozaczynałam :)

      Dziękuję!

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mam się bać... Bo wiesz... Masz całkiem blisko. Kurde :D

      Usuń
  21. Jak ja lubię stosiki. Ukradłabym prawie wszystko. Coś do stracenia, Lawendowy pokój, Weeksa, Drogie maleństwo, a i Wielkim błękitem bym nie poradziła...
    Z całego stosiku czytałam tylko W grobie i bardzo lubię tę książkę.
    Ale masz czytania, aż zazdroszczę.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię i swoje, i innych :) Mamy podobny gust czytelniczy, więc domyślam się, że sporo byś mi pokradła :D Ah Frost jest genialna, chociaż nowy cykl jakoś niespecjalnie mi podszedł...

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  22. Piękny stosik i prawdziwe perełki! W szczególności polecam trylogię "Delirium", jest genialna! Dwa pierwsze tomy "Anioła nocy" czytałam i również je uwielbiam, trzeci już na mnie czeka; podobnie jak "Patriota" Marie Lu. Chętnie przygarnęłabym "Lawendowy pokój" i "Niezbędnik obserwatorów gwiazd".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. No to mam już jakąś rekomendację o Aniele nocy :)

      Usuń
  23. Serię delirium mam za sobą i najbardziej polecam ostatni tom - fenomenalny! "Coś do stracenia" czytałam i nawet podobała mi się; ot lekka książka na upalny dzień. Podkradłabym Ci "10 płytkich oddechów", "Wielki błękit" oraz "Niezbędnik..." *.* Cudowny stosik! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że zdania na temat ost tomu delirium są podzielone :D To lubię! Coś do stracenia jakoś mi nie podszedł. Strasznie mnie irytowała ta książka.
      Dziękuję!

      Usuń
  24. Kawał pięknego stosiszcza! *.* Zazdroszczę. Koniecznie daj znać, jak tam "Lawendowy pokój", jestem strasznie ciekawa. Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że niebawem dam znać, jak spodobał mi się, bądź nie, Lawendowy pokój :)

      Usuń
  25. Łaa poważnie, takie cuda? Tyluuuu tytułów zazdroszczę! Muszę też w końcu coś zamówić, bo jak widzę, takie świetne nowości, to aż sama chcę je mieć.
    Mam pytanie odnośnie "We were liars", gdzie ją kupiłaś, jeśli można wiedzieć? :) Ja sama też chcę ją kupić, ale szukam najtańszej opcji :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Serię Legenda też ostatnio nabyłam i jestem zadowolona, ze ją mam :D
    Bardzo fajne książki w tych stosikach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne stosiszcze :D Kilku książek naprawdę Ci zazdroszczę :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń