wtorek, 8 grudnia 2015

Liebster Blog Award - zabawa blogowa

Do zabawy zaprosiła mnie Patrycja (Layla A.) z bloga in-my-different-world.blogspot.com

Dziękuję. Bardzo spodobały mi się pytania :) 

Jak uważasz, która pora roku jest wprost wymarzona dla książkoholika ?
Dla książkoholika, chyba każda. Aczkolwiek jeśli się tak dłużej nad tym zastanowię, to stwierdzam, że jesień i zima.

Jaką książkę zaproponowałabyś/zaproponowałabyś mi na zimne Grudniowe wieczorki ?
Zależy jakie książki lubisz, chociaż w tym czasie stawiałabym na takie klimatyczne i świąteczne, więc "Podaruj mi miłość" albo "W poszukiwaniu szczęścia".

Ostatnio ulubiona powieść?
Ostatnio? "Red Rising. Złoty syn" :)

Co chciałabyś dostać od św. Mikołaja ?
Co prawda, Mikołaj już u mnie był i przyniósł mi piękne prezenty, ale i tak powiem, że chciałabym Sagę Wiedźmin, która marzy mi się od jakiegoś czasu albo zawieszkę do bransoletki.

Lubisz gdy jest śnieg w święta czy nie za bardzo ?
Uwielbiam!

Twój ulubiony gatunek Literacki na zimę ?
Hmm... Lekkie, klimatyczne i ciepłe powieści. Dobrym fantasy też nie pogardzę ;)

Twój ulubiony napój w zimie ?
Kakao.

Czy kupujesz swoim bliskim prezenty pod choinkę w postaci książek ?
Zależy od tego, czy byli grzeczni.

Jaką książkę chciałabyś mocno przeczytać w tej chwili ?
Wiedźmina :D Mam ostatnio taką fazę/chętkę na Wiedźmina... Nie wiem skąd mi się to wzięło.

Lubisz spędzać święta w dużym gronie czy może bardziej w samotności i z książką ?
Zależy. Uwielbiam spędzać czas z rodziną i zapewne tak spędzę te, jak i każde święta, ale znajdzie się również chwila na samotnie spędzenie czasu z książką :)

Ulubiony film na zimowe wieczory ?
Najlepiej jakaś komedia.

Co dla ciebie oznaczają ŚWIĘTA ?
Spokój, spędzenie czasu z najbliższymi. To bardzo ważny dla mnie czas, którego co roku nie mogę się doczekać ;)

I bez czego nie mogłabyś ich spędzić ? 
Bez najbliższych.

8 komentarzy:

  1. Oby ktoś Ci kupił tego "Wiedźmina", bo warto. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Ty mnie na Wiedźmina nakręcasz, jestem zgubiona ;D

      Usuń
  2. Ja swojego Wiedźmina oddałam, ale zapewne za jakiś czas kupię sobie nowe egzemplarze ;) Też uwielbiam śnieg w święta, ale chyba tylko w tym jednym tygodniu, bo dłużej staje się uciążliwy, a kakao jest najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uciążliwy jest, to prawda... Ale jest też urokliwy i piękny i klimatyczny i zdrowy (niech wymrozi robactwo i wirusy) ;)

      Kakałko <3

      Usuń
  3. Super tag, bardzo mi się podobają te pytania :) Ja też uwielbiam kakałko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam święta, dlatego taki świąteczny Q&A jest dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zgadzam się, super pytania wymyśliła Patrycja ;)

      Usuń