poniedziałek, 21 grudnia 2015

Ho! Ho! Ho! Świąteczny klimat!


Ho! Ho! Ho!

Dzisiaj przychodzę do Was z książkami, które sama przeczytałam, czytam i mam zamiar przeczytać w okresie świątecznym (zimowym). Przedstawię Wam książki w wątkiem świątecznym i zimowym. Nie ma śniegu, więc trzeba sobie jakoś podrasować klimacik. Prawda? Przechodząc do rzeczy...A! Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, piękne, prawda? <skromnisia>

"Święta Miłośniczek Czekolady" - niebawem recenzja. Powiem tylko, że to ciepła, klimatyczna i zabawna lektura. 
Sądzę, że często w czasie świątecznym będę do niej wracała. Idealna na odprężenie, po świątecznych bojach i wariacjach.
Nic tylko wziąć kubek gorącej czekolady, zawinąć się w kocyk i zasiąść do lektury :)

Teraz coś smutniejszego, poruszającego do łez. Pięknego i zimowego.
"Szare śniegi Syberii", to książka, której chyba nie trzeba nikomu przedstawiać nie trzeba. Przepiękna szata graficzna jest idealna na przywołanie śniegu! Co prawda ostatnio ciężko ją zdobyć, ale dla chcącego nic trudnego, a warto, bo jest świetna! Link do mojej recenzji: KLIK

Książka, której jeszcze nie czytałam, ale mam zamiar to uczynić jeszcze tej zimy. Ponoć piękna opowieść. Liczne opinie utwierdziły mnie w przekonaniu, że powinnam się z nią zapoznać. Czaiłam się na nią już od dłuższego czasu, a że kosztowała 10 zł, nie mogłam jej powiedzieć: nie. 

Zbiór świątecznych opowiadań pod tytułem "Podaruj mi miłość".
Czytam sobie je wybiórczo, w zależności, który tytuł danego dnia do mnie przemawia :) Na razie bardzo przypadła mi do gustu opowieść Cud Charliego Browna - Stephanie Perkins oraz Północ - Rainbow Rowell. Przede mną jeszcze m. in. opowiadanie Gayle Forman, którego jestem niezmiernie ciekawa, Holly Black, Kiersten White czy Ally Carter. Sądzę, że niektóre z tych opowiadań, będą mi towarzyszyć co roku, w ten świąteczny czas ;)

Coś polskiego ;) "Garść pierników, szczypta miłości".
Co prawda można powiedzieć, że dopiero zaczęłam, ale już mi się podoba :) Okładka jest piękna, opis kuszący... Nic tylko czytać. 
Myślę, że po skończeniu lektury będę zadowolona. W końcu tyle osób mi ją polecało!

Polecam również "W poszukiwaniu szczęścia" - piękna powieść, która skradła moje serce. "Zimową opowieść" oraz "Jej wszystkie życia". A na sam koniec książka kucharska, która zawiera same perełki ciasteczkowe! "Moje wypieki i desery" :)

Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnych świątecznych bojów :)
Wesołych, książkowych, spokojnych świąt w gronie najbliższych kochani!

26 komentarzy:

  1. Wspominałam już, że twoje zdjęcia są przepiękne? ♥
    Miłego czytania, bo zapowiada się, że będzie go dużo w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)

      U mnie zawsze dużo czytania, nawet jak w dzień nie znajdę czasu, to przed snem się staram uszczknąć trochę tekstu ;D

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale najbardziej zaciekawiła mnie powieść "Święta miłośniczek czekolady" ^^
    Ach... szkoda, że nie ma śniegu. Wtedy można by było poczuć świąteczny klimat nawet bez takich książek (które mam wielką ochotę przeczytać, to znowu wszystkie pieniądze na prezenty wydałam!! :/) A jak nie ma śniegu, to nie ma świąt! Dzisiaj było tak ciepło, że mam wrażenie, iż widziałam, jak moja sąsiadka opalała się przed domem :/

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie, przemyślałam i jednak najciekawsza będzie książka "Podaruj mi miłość" <3

      Usuń
    2. Jakie nie ma, co nie ma :D Są! Śnieg owszem, miły i bardzo ważny dodatek, tworzący świąteczną aurę, ale jak go niema, to... Książkami trzeba klimacik stworzyć :D

      "Podaruj mi miłość" to świetny wybór. Kilkanaście opowiadań, można przebierać :D

      Usuń
  3. W tym roku czytałam tylko Podaruj mi miłość i się zakochałam w tych opowiadaniach. Kilku bohaterów także było niczego sobie :)
    Wesołych świąt!
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie mi spasowały, ale większość jest jak najbardziej na plus ;) I to piękne wydanie *_*

      Usuń
  4. świątecznie się zrobiło w tym poście :) Ciekawe pozycje wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodziło :) Święta tuż tuż, trzeba rozsiewać klimacik!

      Usuń
  5. Zaciekawiło mnie to... chyba sięgnę po "Szare śniegi Syberii". Jeśli mam być szczera to dopiero teraz przyjrzałam się o czym jest książka i wydaje się być ciekawa... W każdym razie moja świąteczna lista do przeczytania jest coraz dłuższa. Muszę jakoś to zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wybór, bo książka jest naprawdę świetna :) U mnie lista też coraz dłuższa, ale co tam :D

      Usuń
  6. Opowiadanie Stephanie Perkins to jedno z moich ulubionych w tym tomie. Nie mogę doczekać się kontynuacji losów bohaterów w wakacyjnej antologii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, Perkins stworzyła świetne opowiadanie :) Nie wiedziałam, że będzie antologia! Już nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  7. Cudne ujęcia :) jakim aparatem robisz fotki? (I czy przerabiasz w jakimś programie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wszystkie te zdjęcia cykałam aparatem z telefonu :) Dobra gra świateł, więc większości nie przerabiałam w żadnym programie. A część w Instagramowych dodatkach przerabiane :)

      Usuń
    2. To zdradź mi, jaki to telefon. Może wezmę go pod uwagę, bo szykuję się na wymianę starego ^^ a właśnie chciałabym, żeby robił ładne zdjęcia :)

      Usuń
    3. Samsung Galaxy S3 (nie mini :D) Jestem bardzo zadowolona z niego i z jakości zdjęć, jakie robi aparat :)

      Usuń
  8. Jakie piękne te zdjęcia cykasz! <3 Bajka! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie zdjęcia są pięknie wykonane! :D
    Sama czytam teraz zbiór opowiadań "Poraju mi miłość", ale opowiadanie po opowiadaniu ;) Zachowuję kolejność - tak łatwiej czyta się też w ebooku :) Od siebie do listy zimowych / świątecznych tytułów polecam "Trafiony, zatopiony", którego akcja dzieje się dokładnie na tydzień przed Bożym Narodzeniem - w grudniu była jej recenzja u mnie na blogu, gdzie jest streszczenie problematyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako ebook, jasna sprawa, że lepiej po kolei :) O! O tej polecanej przez Ciebie książce nie słyszałam. Muszę o niej poczytać, dzięki! :)

      Usuń
  10. Bardzo ciekawe propozycje. :) Na pewno skuszę się na "Dziecko śniegu" oraz "Garść pierników, szczyptę miłości".

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kliamtyczne zdjęcia! Nic z tych książek niestety nie czytałam, ale planuję zaopatrzyć się w Njadłuższą podróż :)

    OdpowiedzUsuń