wtorek, 1 maja 2012

TOP 10: Ulubione animacje!

Top 10 to akcja, przy okazji której raz w tygodniu na blogu pojawiają się różnego rodzaju rankingi, dzięki którym czytelnicy mogą poznać bliżej blogera, jego zainteresowania i gusta. Jeżeli chcesz dołączyć do akcji - w każdy piątek wypatruj nowego tematu na dany tydzień.




Dzisiaj podzielę się z wami moimi typami dotyczącymi bajek. O tak ^^ Uwielbiam bajki! Działają na mnie tak samo jak książki. Dzięki nim mogę przenieść się w świat fantazji i oderwać od rzeczywistości. Śmiać się opętańczo i płakać jak bóbr. Bajki wszelakiej maści.
Sol jak była mała uwielbiała bajkę Scooby Doo, oglądała ją jak zaczarowana i nie można było jej przeszkadzać, zupełnie tak ma teraz z książkami. Po prostu ta bajka rządziła! Dlatego też przed państwem... Zwariowany pies - cykor i jego przyjaciele =D
(Reszty z tych bajek nie wymienię, ale uwielbiałam stare [nie komputerowe, broń Boże!] wersje takich baj jak : Wilk i zając, Tom and Jerry, Jetsonowie. Oraz wszystkie bajki ze Zwariowanych melodii!)

Uważam jednak, że najpiękniejsze są bajki Disneya...Przepiękne animacje, muzyka, kolory...emocje.

 Wracając jednak...Kolejną bajką, którą uwielbiam i podczas oglądania której nie mogłam przestać się śmiać był nie kto inny jak Megamocny! O matko =D uwielbiam gościa. 
Muszu Ty geniuszu ;D Ha ha mały, niecierpliwy smok, który bardziej zalatuje jaszczurką. Też przysporzył mi wiele śmiechu. Oglądałam go nie raz i za każdym razem to samo^^ Oto kolejna przepiękna bajka, oraz jej kontynuacje:

Zaplątani. Ktoś kiedyś powiedział, że bohaterka tej bajki przypomina mu mnie. Ciekawe czemu... zupełnie nie wiem ;D

 No tej bajki nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Coś wspaniałego... wręcz genialnego. Najbardziej wzruszająca historia baśniowa jak dla mnie. Za każdym razem kiedy oglądam ten animowany film, wzruszam się jak za pierwszym razem. Ach . Nic innego jak, oraz jego kontynuacje:
Co do wzruszających bajek muszę dodać Wszystkie psy idą do nieba jak i kontynuacja... oglądałam ją chyba z tysiąc razy (uwielbiam psiaki i pewnie temu ją kocham). Oraz Mustang z Dzikiej doliny... równie piękny film jak Król lew.




Teraz kolejna porcja śmiechów i chichów... czyli Shrek (oraz kontynuacje) oraz Kot w Butach oraz Madagaskar (uwielbiam również odcinkowe - Pingwiny z Madagaskaru... Rico i jego KABUM ;D).


W Shreku oczywiście osioł i jego sławne 

             

I to by było na tyle. Chociaż szczerze powiedziawszy mam więcej typów, ale 10 to 10. Nie ma co szaleć. 
Wam kochani życzę udanej majówki! 
Pozdrawiam =)









7 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Scooby Doo. Tak jak większość animacji z twojej listy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Same świetne bajki wymieniłaś;) Też je bardzo lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Shrek i Król Lew ^^
    również moje ulubione :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaplątani, Król Lew i Wszystkie psy idą do nieba - jestem na tak ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Megamocnego oglądałam całkiem niedawno i też strasznie mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bajki komputerowe są okrpone.. cieszę się, że dorastałam wtedy jak ich jeszcze nie było:))
    Taak król Lew jest genialna bajka tak samo jak shrek:))
    buziaki:*

    OdpowiedzUsuń