piątek, 10 lutego 2017

Konkurs: Diabolika + zakładka

Dzień dobry, cześć i czołem!

Zapraszam Was na Diaboliczny konkurs w którym do wygrania książka "Diabolika" oraz zakładka inspirowana książką - zdjęcie:

Organizatorem konkursu jestem ja, a fundatorem nagrody wydawnictwo Moondrive.

Co trzeba zrobić?
 1. Pod niniejszym postem należy w komentarzu umieścić odpowiedź na pytanie, które znajdziecie niżej oraz swoje imię.
2. Należy podać swojego maila, w razie potrzeby skontaktowania się z daną osobistością.
3. Pytanie, tudzież zadanie konkursowe:

Jak nazwałbyś swoją diabolikę/swojego diabolika i dlaczego właśnie tak? - Odpowiedź najlepiej krótka i na temat :)

 4. Nie wysyłam nagrody poza granice Polski.
 5. Jedna osoba = jedno zgłoszenie.
 6. Osoby anonimowe również mogą brać udział w konkursie!
 7. Konkurs trwa: 10.02 - 17.02.2017 r. Zwycięzcę ogłoszę ok 3 dni po zakończeniu konkursu.
 8. Dodatkowym plusem będzie polubienie/zaobserwowanie mojego bloga oraz:
Instagram: @bookshunter_sol
Facebook:  BooksHunter

Facebook Nemezis

9. Zamieścić na swoim blogu/instagramie, fb czy innym SM (do wyboru) baner konkursowy oraz link do posta z konkursem. I poinformować o tym w komentarzu pod odpowiedzią na pytanie.

Zapraszam do udziału i życzę powodzenia!

19 komentarzy:

  1. obs-Magdalena B
    odp na pyta-Luna ;) Dlaczego? Bo była by magiczna, nieodgarnięta i tajemnicza, a zarazem mroczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowoedź na pytnie: Moją diabolikę nazwałabym Arenium. Imię to oznacza niezwykłą siłę, niewyobrażalny spryt oraz inteligencję.To imię wspaniale pasowałoby do mojego obrońcy, zqłaszcza, że sama jestem raczej mało sprytną osobą ;-)
    Mail: nata130@interia.eu

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja diabolika nazywałaby się Ariana- czyli srebrna. Dlaczego akurat tak? Ponieważ srebro kojarzy mi się z czymś cennym oraz z metalem, zbroją i ochroną, a w dodatku imię to jest zbliżone do mojego prawdziwego- Adrianna :) Nie mogłoby więc paść na lepszy wybór :)
    e-mail: eratoczyta@gmail.com
    Link z konkursem udostępniony na FB: Erato Czyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój Diabolik nazywałaby się Dagger. Byłby ostry jak sztylet, odważny, niepokonany. Byłby szybki jak wiatr, niedościgniony. Do pewnego stopnia byłby zamknięty w sobie, ale prawdziwa miłość stopiłaby lód w jego sercu.

    email: zofiaszczerbinska@interia.pl
    blog: sprochniala
    instagram: zofiawkrainieksiazek
    fb: Zosia Szczerbińska

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Diabolika nazywałaby się Claire. Dlaczego tak? Ponieważ tak się nazywa osoba wykreowana w moich myślach, która dokonuje rzeczy niemożliwych, jednocześnie będąc moja najlepszą przyjaciółką.

    email: niezapomniany.czas.recenzje@gmail.com
    Baner umieszczony na blogu "Niezapomniany czas" w zakładce Konkursy

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga i instagrama jako: Czytelnia Dominiki
    Baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    Moja Diabolika nazywałaby się Harley. Mam słabość do imion z literą R, ponieważ brzmią one mocno, zdecydowanie i w pewnym sensie wskazują, że ktoś kto je nosi jest nieugięty oraz pewny siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mail: domiknikas@gmail.com
    Instagram obserwuję jako: supernicki00
    Dominika

    Swoją Diabolikę mogłabym nazwać Seleną, co po grecku oznacza "księżyc". Dlaczego wybrałam właśnie to imię? Uwielbiam noce, gdy księżyc ukazuje się w pełni. Mogłabym wtedy całą noc wpatrywać się w niebo.
    Selena chroniłaby mnie, trochę jak księżyc chroni gwiazdy. Przed czym? Oczywiście, że przed niegodziwymi ludźmi, niesprawiedliwością i czasami przed samą sobą. Nigdy nie mówiłam, że moja Diabolika byłaby idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwałabym swoją diabolikę Hjärtalika. Dlaczego? Bo imię rymuje się z Diabolika. A tak na serio to ważne jest dla mnie znaczenie tych słów (hjärta- serca, lika- równe) Uważam, że diabolika to nie tylko maszyna do zabijania tudzież ochrony. Ważne jest dla mnie to, że nieważne człowiek czy maszyna i tak ma serce, bo żyje na tym świecie tak samo jak my, postępując najlepiej jak się da. Nie byłaby moją służącą czy zabawką, tylko równą mi niczym przyjaciółka, niczym siostra. Mówiłabym do niej Jartali, gdyż jej imię jest trochę długawe :)
    Mail: yumi18@wp.pl
    Umieściłam informacje o konkursie na swoim Facebooku: Ola Pawlak
    Pozdrawiam, Ola ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym mogła mieć diabolikę, nazwałabym ją Jasmine. I mówiłabym do niej albo Jaśmina albo Jas, zależy od sytuacji. Dlaczego? Po pierwsze strasznie lubię to imię, jest oryginalne, niesie w sobie magię, której na co dzień nam brakuje. A w momencie kiedy potrzebowałabym mieć swoją własną diabolikę brakowałoby tej magii jeszcze bardziej. Byłaby silna, niesamowicie wytrwała, nie poddaje się kiedy ma jasno wyznaczony cel i dąży do niego. Wszyscy darzą ją szczerą sympatią. Jest otwarta, jest naturalna, jest sobą i zawsze sobą pozostaje. Byłybyśmy idealnym duetem :)
    (i na pewno zadbałaby o to, żeby mi przeglądarka nie wiadomo czemu komentarzy nie usuwała, o!xD)

    mail: jasmin40@op.pl
    info o konkursie na moim twitterze: https://twitter.com/malfonsinio
    moje imię: Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swoją diabolike nazwałabym Mephisto, gdyż to postać z anime,jedno z dzieci Szatana i kojarzy mi się z piekłem, tak samo jak tytuł książki :-)

    Pozdrawiam.
    Mail: Patrycja.dorotka@gmail.com
    Informacje udostępniam w g+ i później pewnie na blogu :-)
    Lubię na FB i instancji, jako Patrycja Waniek i Patrycja.dorota :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mojego Diabolika nazwałabym Crowley, bo brzmi tak piekielnie i czułabym się z nim bezpiecznie :D

    Paulina.
    mail: paulinamyskow1@wp.pl
    na instagramie obserwuję jako ksiazkanawsi i damaged_kid :P a na fb jako Paulina Paula Myśków :D

    Udostępniłam post na blogu:
    http://ksiazkanawsi.blogspot.com/2017/02/books-hunter-konkurs-diabolika.html
    oraz instagramie:
    https://www.instagram.com/p/BQYhJVRl9ZB/?taken-by=ksiazkanawsi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mojego Diabolika nazwałabym Vanteyian. Po pierwsze - bo bardzo lubię imiona zaczynające się na V, a po drugie, bo byłby bardzo sprytny oraz szybki i silny. Co wynika też, ze znaczenia tego imienia, czyli "chwalić ruch". (co prawda trzeba "połączyć dwa języki, ale jest ;P).

    Moje imię - Paulina
    Email - paulinablog00@gmail.com
    Na instagramie obserwuję jako @readforrhys
    Bloga obserwuję jako: Paula Paulaa
    Baner udostępniłam na blogu - http://zabookowanyswiatpauli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrycja
    Idalia - Imię skrywa w sobie wiele tajemnic, które z przyjemnością bym odkryła.
    patrycja.bak4@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedź na pytanie: Nazwałabym go Alastor. Dlaczego? Ponieważ imię to budzi pewną grozę i mrok, do którego mimo wszystko każdy czuje przyciąganie.
    Moje imię: Benita
    email: ifeelonlyapathy.blogspot.com
    bloga obserwuję jako:Another Desire
    banner: ifeelonlyapathy.blospot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Początkowo jak pozostali skłaniałam się ku imionom mającym jakieś tajemnicze podłoże symboliczne, ale stwierdziłam, że nie. To w ogóle nie pasuje do mojej osobistej diaboliki.
    Po dłuższym przemyśleniu tematu doszłam do wniosku, że najbardziej odpowiadającym imieniem byłoby: NMJS (wymawiane jako "enemjotes" w końcu niechcący przerodziłoby się w "majonez" ku rozpaczy mojej diaboliki, ale nic na to nie poradzę). Imię to skrót od: Nie Mam Już Siły. Czemu? Ponieważ czarna lista wszystkich osób, które w jakikolwiek sposób zalazły mi za skórę (a dodam, że należę do tych przewrażliwionych osobników, których skrzywdzić nie trudno) jest koszmarnie długa, więc moja diabolika miałaby pełne ręce roboty, by uporać się w tymi wszystkimi demonami przeszłości. A rezultatem tego byłoby to, że nawet nie dochodząc do połowy listy w końcu padłaby na twarz, wzdychając: Nie Mam Już Siły!
    Jestem pewna, że tak właśnie by było.
    Justyna
    mail: insane.sanity.pl@gmail.com
    banner: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1867335423539014&id=100007877223775 (+polubiłam fp jako Justyna Tajne)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moją Diabolike nazwałabym Kate-Rose! Kate po jednej z moich ulubionych bohaterek, czyli Kate Daniels, oczywiście!:) Byłaby wtedy waleczna, silna, całkowicie lojalna wobec mnie i skopałaby tyłek każdemu podejrzanemu typowi, który by się do mnie zbliżył! Oj tam, nikt nie miałby z nią szans! A Rose od róży, gdyż byłaby pięknością potrafiącą zadać ból!

    Marika
    Mail: marika5_92@interia.pl
    Obserwuję na IG jako polishbooklover
    Banner na IG

    OdpowiedzUsuń