czwartek, 23 lutego 2017

Wyniki konkursu z Diaboliką!

Cześć książkoholicy!

Dzisiaj przychodzę z wynikami konkursu. Dziękuję pięknie za wzięcie udziału. Miałam mały dylemat z wybraniem zwycięzcy, ale jedna przemówiła do mnie szczególnie.

Swoją Diabolikę mogłabym nazwać Seleną, co po grecku oznacza "księżyc". Dlaczego wybrałam właśnie to imię? Uwielbiam noce, gdy księżyc ukazuje się w pełni. Mogłabym wtedy całą noc wpatrywać się w niebo.
Selena chroniłaby mnie, trochę jak księżyc chroni gwiazdy. Przed czym? Oczywiście, że przed niegodziwymi ludźmi, niesprawiedliwością i czasami przed samą sobą. Nigdy nie mówiłam, że moja Diabolika byłaby idealna :)

Gratuluję Dominiko i proszę o wiadomość email z danymi do wysyłki na ardes: shadow-sol@wp.pl

Zapraszam na mojego instagrama, gdzie już niebawem pojawi się rozdanie! 

3 komentarze: