czwartek, 31 marca 2016

Zdobycze marcowe!


Co prawda nie są to wszystkie zdobycze marcowe, bo trzy sztuki zostawiłam do stosu kwietniowego, jako że właściwie są one moim prezentem urodzinowym. Trochę wcześniejszym, ale jednak i tak zaliczę je do kwietniowego stosika. Przyznam, że sama nie zdawałam sobie sprawy z ogromu niniejszego stosiszcza. Na pierwszy ogień do przeczytania zawsze idą recenzenckie. Swoje odkładam zawsze na boczek, na tak zwane "zaś". Jestem książkowym chomikiem, co zrobić <rozkłada ręce>. Wychodzę jednak z założenia (jak to na booklover(a)) przystało, że im więcej tych cudowności, tym lepiej. A co!

Na pierwszy ogień idą moje zakupy, które poczyniłam jakoś chyba jeszcze w lutym ;)
"Powrót do Darangham Hall" - prezent od Książki kobiecym okiem.
"Układ" - wydawnictwo się na mnie wypięło, więc sobie zakupiłam, a co! Lubię takie książki, a na tę długo czekałam. Dlatego też długo się nie zastanawiałam nad jej nabyciem.
Trylogia Parabellum - bo ponoć Mróz taki dobry, się zobaczy ;) Czekałam aż będzie dostępny tom pierwszy, bo nakład się wyczerpał i niestety nigdzie nie dało się go zdobyć. Kiedy więc zobaczyłam, że już jest, nie zastanawiałam się. Jak mi się nie spodoba, to się opyli komuś :D
"Saga Argentyńska" - tak pięknie wydana trylogia, że grzechem było nie kupić. W dodatku pakiet jakiś taki tani był, więc... Sami wiecie.



Teraz czas na recenzenckie przeczytane:




"Krew i stal" - bardzo udany debiut literacki polskiego autora [recenzja]
"Ktoś taki jak ty" - druga książka Dessen, która przypadła mi do gustu [recenzja]
"Zdrada" - drugi tom Niezwyciężonej. Ciut lepszy od jedynki, która jest świetna! [recenzja]
"Serce w kawałkach" - drugi tom serii Serce w kawałkach. Recenzja niebawem.
"Linia serc" - [recenzja]
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - bardzo osobliwa i oryginalna książka [recenzja]
"Nie patrz w tamtą stronę" - finalny egzemplarz. Książkę w formie ebooka czytałam jakiś czas temu. Gorąco polecam, świetny kryminał [recenzja]
"Niewypowiedziane słowa" - przyjemne, "babskie" czytadło. Finalny egzemplarz [recenzja]
Kolorowanka od SQN oraz Sztuka rysowania w kolorze od Publicatu - rewelacyjna książka dla każdego, kto lubi rysować i kolorować. Niebawem recenzja :)

A teraz stosik recenzyjny, do przeczytania:

"Agrypina" - niespodziewanka od GW Publicat
"Wigilijne psy i inne opowieści" - jestem ciekawa czym się tak ludzie zachwycają. Troszeczkę już jej dziabnęłam i muszę przyznać, że zapowiada się niezła uczta.
"Marsjanin" - tutaj chyba nie muszę niczego tłumaczyć. Ponoć świetna książka i film też. Najpierw jednak książka, za którą zabieram się niebawem.
"Chłopak, który zakradł się do mnie przez okno" - świeżutka dostawa od Harper Collins :)
"Stinger. Żądło namiętności" - Mia Sheridan jest ostatnio rozrywana. Marzy mi się jej "Bez słów", które koniecznie muszę nabyć <3
"PS Kocham cię" - ta książka chodzi za mną już od dłuuugiego czasu. Bardzo się cieszę, że ją mam!
"Raven" - którą wertuję aktualnie ;)
I kilka ebooków, które czytam na zmianę z papierowymi maleństwami.

I standardowo: jak podobają Wam się moje zdobycze? Czytaliście coś? Polecacie którąś książkę szczególnie?

16 komentarzy:

  1. Piękne stosiki :D U mnie też jest całkiem okazały i za kilka dni myślę, że się pojawi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak pokaźnej ilości zdobyczy :) "Krew i stal" to naprawdę udany debiut. Z początku ciężko było mi wdrążyć się w historię, lecz po około 100 stronach, zaczęłam czerpać ogromną satysfakcję z lektury.
    http://zagoramiksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne perły, zazdrościć tylko! :)


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się zastanawiam czy chętniej podkradłabym Ci "Układ" czy raczej "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" :DD Piękne zdobycze ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wigilijne psy oraz Krew i stal chciałabym przeczytać. Co do Mroza jestem sceptycznie nastawiona, ale w końcu trzeba będzie sprawdzić tego autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobycze, tylko pozazdrościć :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stinger. Żądło namiętności" oraz "Ktoś taki jak ty" czekają na półce. :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Krew i stal oraz Wigilijne psy już dawno przeczytane :) Obie świetne lektury choć bardzo od siebie różne. Na kolejne książki obu autorów czekam z utęsknieniem :D Oczywiście bardzo piękna nowych książeczek! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękny stosik! tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Na bogato u Ciebie! :) U mnie również na półce leży już trylogia Parabellum, marzy mi się saga Argentyńska, ale na razie się wstrzymuję z zakupem ;) "P.S. Kocham Cię" oczywiście polecam - świetna powieść, przede wszystkim wzruszająca. "Chłopak, który zakradał się do mnie przez okno" podobnie jak u Ciebie czeka na recenzję ;)

    Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwa tygodnie temu skończyłam "Niewypowiedziane słowa". Jednocześnie lekka i trudna według mnie. Szczerze mówiąc, naładowana panującymi wokoło stereotypowymi happy endami, nie spodziewałam się zakończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne stosy, zazdroszczę! :)) Niestety teraz mam ochotę wydać wszystkie pieniądze na książki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podkradłabym Ci Linię Serc oraz 2 i 3 tom sagi argentyńskiej:) Przed Tobą miłe chwile z książką. Z Twoich nieprzeczytanych, za mną już Raven, fajne, nieskomplikowane, lekkie, tylko ta końcówka pozostawia taki niedosyt...

    OdpowiedzUsuń