czwartek, 3 lipca 2014

Zdobycze lipcowe!

Dzień dobry, cześć i czołem!

Pogoda nam się poprawiła, można poczytać na tarasie w świetle słonecznym, aczkolwiek wiaterek daje się we znaki. Z racji tego, że moja kończyna dolna uległa wypadkowi, najbliższe tygodnie spędzę w domu. Szczerze powiem, że już się zaczynam nudzić, ale mam nadzieję, że szybko mi to minie. Mam do napisania kilka recenzji, opinię na temat filmu i obiecaną relację z koncertu, kilka produkcji do nadrobienia.
W dodatku od jakiegoś czasu przybywają do mnie książki, które zapewne w tym najbliższym czasie przeczytam. Nuda mi nie grozi! A zdobycze prezentują się następująco...


Zaczynając od góry, "Lato drugiej szansy" jest już za mną i muszę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem tego, jak autorka łatwo rozkochała mnie w swojej powieści. "Noc świetlików" oraz "Mroczne umysły" pozyskałam dzięki wymianie. "Na krawędzi zawsze" (tak jak pierwszą książkę ze stosiku) otrzymałam od Libroteki. Jak pierwszy tom był fajny, tak kontynuacja okazała się kompletną klapą... Ah! Teraz moja perełka w najnowszych zbiorach: "Blackout" to niespodzianka od wydawnictwa SQN. Kiedy otworzyłam paczuszkę, nie posiadałam się ze szczęścia. Zwłaszcza, że wcześniej ktoś mnie nieładnie nastraszył, że kontynuacja może w naszym kraju nie zostać wydana. "Syn" również niespodzianka od wydawnictwa.  "Galop'44" - opis książki jak najbardziej do mnie przemawia i jestem ciekawa, czy rzeczywiście książka przypadnie mi do gustu. "Ukryta brama" to już III tom bardzo sympatycznej serii o podróżach w czasie, za który dziękuję wydawnictwu Egmont. "Zakochać się" - przyznam, że tę książkę wzięłam pod wpływem impulsu. Teraz jest czas właśnie na takie niezobowiązujące i lekkie lektury, a ta właśnie na taką wygląda. 

Tak prezentują się moje zdobycze na ten miesiąc, aczkolwiek nie wykluczam, że coś jeszcze do mnie przybędzie. Z innej beczki...Ostatnio nie mogę przestać słuchać piosenki OneRepublic - Love Runs Out. Tak samo, jak nie mogę oderwać oczu od tego teledysku ^^


25 komentarzy:

  1. Interesujący teledysk ^-^. Taki jakiś... inny. Co do piosenki, to najpierw średnio mi się podobała, ale coś mnie zaczyna wciągać. // Te tańczące w tle babeczki mi muzy z disneyowskiego "Herkulesa" jakoś przypominają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka z tych książek znajduje się w moich lipcowych planach :) Będę płakać przy "Lecie drugiej szansy", prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. BLACKOUT!!! Bosz... jak ja Ci zazdroszczę w tym momencie... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mroczne umysły" czytałem i polecam, a w planach mam "Noc świetlików" i "Galop '44".

    Miłej lektury! ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze polecam "Noc świetlików" - dawno nie czytałam takiej polskiej fantastyki. "Mroczne umysły" też czytałam, ale nie zrobiły na mnie szczególnego wrażenia. Cóż mogę powiedzieć, wiele bym ci podebrała :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Parę z tych książek sama posiadam i pragnę w końcu przeczytać , miłego czytania ! wpadnę tutaj przeczytać Twoje recenzje jak którąś z tych książek przeczytasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam Ukrytą Bramę i jestem dość zadowolona :)
    Owocnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Mroczne umysły" są świetne!
    Przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny stosik! Na Galop 44 mam przeogromną ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci, same perełki.
    Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lato i umysły ^^ Zazdroszczę
    A ta piosenka i teledysk - też ją uwielbiam, coraz bardziej zaczyna mi się podoba ten zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  12. W stosiku same ciekawe książki. Zazdroszczę Ci, że masz już trzecią część serii Grant, ja jeszcze nie miałam okazji, aby przeczytać drugą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prezentują się bardzo dobrze :D też mam chęć na Ahern :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Noc świetlików, Zakochać się, Syna i Na krawędzi zawsze mam i ja :P Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahern zazdroszczę, ale mnie osobiście kontynuacja na krawędzi się podobała. Nie było jakiegoś wielkiego bum, ale czytać się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz bardziej ciekawi mnie ''lato drugiej szansy'', a wcale nie chciałam jej czytać wcześniej o.O Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawi mnie jak wypadnie "Galop'44" - sam nie zdecydowałam się na ten tytuł. Zaraz również zabieram się za "Ukrytą bramę" - bardzo fajna jest ta seria - nie lepsza niż Trylogia Czasu, ale lekka i idealna na lato :)
    Piękny stosik - będę zaglądać aby porównywać opnie odnośnie tytułów, które także mam u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nową Voller już zamówiłam, powinna do mnie dotrzeć w ciągu kilku dni.:) Ciekawią mnie też Mroczne umysły, ale z ich zakupem się wstrzymam. Czekam na Twoją recenzję.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zazdroszczę mrocznych umysłów i życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Lato czeka na półce :) Zazdroszczę Blackoutu.
    Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszę się, że "Lato drugiej szansy" aż tak Ci się spodobało, bo sama mam je w planach. No i muszę w końcu przeczytać "Feed", żeby móc zabrać się za kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam jeszcze tych książek, ale życzę Ci, żeby były ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń