piątek, 11 lipca 2014

Doczekam się?!

Dzień dobry, cześć i czołem!

Chwytliwy tytuł posta, prawda?

Dzisiaj o książkach, które nie są jeszcze wydane w naszym kraju. Czy zostaną wydane? Czy się ich doczekamy? Mam ogromną nadzieję, że tak. Przyznam, że chętnie zakupiłabym oryginały i przeczytałabym je po angielsku, ale raz: z Amazona korzystać nie umiem (wstyd mi i hańba!), dwa: nie mam nikogo za granicą, kto mógłby mi je przysłać, a trzy: empik narzucił takie ceny z kosmosu, że głowa mała! Dlatego przyjdzie mi czekać w cierpieniu i ciszy na to, aż któreś z wydawnictw zakupi prawa do ich wydania... Czy już wspominałam może, że cierpliwość jest mi obca?
Dobrze, teraz przejdźmy do tych kilku (przynajmniej w tym poście) książek, które chciałabym (oj chciaaaałabym!) mieć.

Na początek seria Michelle Hodkin (tutaj skaczę z radości, ponieważ, iż, gdyż! Wydawnicza Grupa Foksal wyda pierwszy tom! Aaaa... nosi mnie z radości. Mam nadzieję, że nie zmienią szaty graficznej, bo jest boska!


A może tak ktoś się pokusi, żeby wydać te oto powieści Kasie West - eh... pomarzyć można...

A może tak książka Davida Levithana?
Opowiadająca o chłopaku, który każdego ranka budzi się w ciele innej osoby, innym życiu. Nie ma nigdy żadnego powiadomienia o tym, gdzie się będzie teraz znajdować czy kim teraz będzie. Musi się z tym pogodzić, nawet z założonymi warunkami, dzięki którym będzie mógł po prostu żyć: Nigdy nie może się zbyt mocno przywiązywać. Musi być niezauważalny. W nic się nie mieszać.

Ostatnio często oglądam książkowych maniaków z ameryki, dzięki którym odkryłam te i wiele innych ciekawych książek :)

Lecę korzystać z uroków zwolnienia lekarskiego i poczytać. 
Miłego piątku!

20 komentarzy:

  1. Jestem szczęśliwa, że książka Michelle Hodkin zostanie u nas wydana! :3 Już nie mogę się doczekać.
    W tym zestawieniu brakuje jeszcze ''Cress'' Marissy Meyer :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zestawieniu brakuje wielu książek :D Niebawem zrobię kolejne zestawienie ;)

      Usuń
  2. Ja czekam aż Amber dokończy przerwane serie (Idealna chemia, Imperium wampirów, Córka dymu i kości, Ciemność przed świtem, Anioł i wiele innych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam na serię Requiem, Christine Fonseca oraz serię Of Poseidon, Anna Banks :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posejdona też jestem ciekawa, chociaż nie tak bardzo jak tych wymienionych w poście :)

      Usuń
  4. I ja skaczę z radości, iż "Mara Dyer" kiedyś się u nas pojawi- i na dodatek w tej cudnej okładce! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie książką Levithana ;) Też cię cieszę, że Mara Dayer zostanie wydana w Polsce bo czekałam na to od dłuższego czasu ;D. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. MARA DYER w Polsce? Naprawdę?! O Boże! :))))))))))) Nie wiedziałam - ależ poprawiłaś mi humor, a wiesz coś więcej? Kiedy, jak? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie poprawiłam humor tą wiadomością :D Na razie wiem tylko tyle, że w tym roku ma się ukazać. Mam nadzieję, że już niebawem, bo sama nie mogę się doczekać wydania tej trylogii :)

      Usuń
  7. Nic z tego niestety nie znam, za to sama uzbierałabym sporą listę książek, które mogliby wreszcie u nas wydać.
    A ten ostatni opis brzmi bardzo dobrze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapodaj tytuły! Jestem ciekawa co to za pozycje :)

      Usuń
    2. Dużo tego, więc wszystkiego nie będę wymieniać, ale to głównie serie, które u nas wydano tylko częściowo. Dark Swan Richelle Mead, seria o Rachel Morgan Kim Harrison, książki Patricii Briggs, Ilony Andrews, Mike'a Careya, Sherrelyn Kenyon... I jeszcze by się uzbierało.:)

      Usuń
  8. Doczekasz się :) http://room6277.blogspot.ie/2014/07/mara-dyer-w-polsce-mara-dyer-tajemnica.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie nowa seria od Foksala, bo nie słyszałam o niej wcześniej. Pozostałe książki mnie baaardzo zaciekawiły, więc z pewnością o nic więcej poczytam w Internecie.

    Przy okazji zapraszam do mnie na książkowy konkurs: http://heaven-for-readers.blogspot.com/2014/07/richard-paul-evans-michael-vey-bunt_10.html - 5 książek do zgarnięcia dla jednej osoby (do wyboru z wielu!) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polecam tę serię, jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, że mógłby ktoś wydać, czemu nie;))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ups, żadnej nie znam, ale mam nadzieję, że zabiorą się za wydanie kilku z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  13. devid levithan wydaje się ciekawy, ale ja usilnie czekam na kontynuację prochów, jednak powoli opuszcza mnie nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  14. A jakie blogerki książkowe oglądasz? Bo chciałabym znaleźć coś ciekawego dla siebie, ale jakoś nie mogę trafić :)

    OdpowiedzUsuń