wtorek, 5 lipca 2016

"Oddychaj mną" Abbi Glines

Dziękuję!




Miłość w świecie rocka!
Sadie zatrudnia się jako pomoc domowa w willi rockmana Jaxa na prywatnej wyspie. Nie jest jej w życiu łatwo. Pewnego dnia uświadamia sobie, jak niezwykła będzie jej codzienność u boku gwiazdy. Postanawia zawalczyć o siebie. Jax jednak wie, że miłość w świecie rocka nie ma szans na przetrwanie.
Co zrobić, gdy on nie może bez niej oddychać?

 Czytałam kilka książek tej autorki i jedne były lepsze, inne nieco mniej. Natomiast ta, należała do tych lepszych. Oczywiście nie jest to książka na tak zwane myślenie. Nie daje nam ona powodów do rozmyślań nad swoim życiem. Ona ma na celu odprężenie czytelnika. Sprawienie, że ten wyłączy się a chwile i pożyje życiem bohaterów z książki. I właśnie to mi dała. Tego potrzebowałam. Czegoś lekkiego i niezobowiązującego. Czegoś co wyłączy moje myśli. "Oddychaj mną" to się udało i za to ogromny plus.

Powieść ta głównie skierowana jest do nastoletnich czytelniczek i zapewne im najbardziej się ona spodoba. Opowiada nam ona losy nastoletnich bohaterów; gwiazdy rocka oraz dziewczyny z biednego domu. Owszem, jest to powieść przewidywalna, schematyczna, więc jeśli przeszkadzają Wam schematy, to "Oddychaj mną" może Wam się nie spodobać. Ale w zasadzie, co często powtarzam, ciężko w tego typu powieściach odejść od schematów. One po prostu takie są. Mają opowiadać nam o miłości, a my mamy się przy nich dobrze bawić.

Powieści Abbi Glines są popularne i lubiane za granicą. W zasadzie autorka pokazuje nam miłość, która nieczęsto ma miejsce w realnym życiu - coś w stylu: przystojny bogacz/idol i ona... niewidoczna, skromna, spokojna dziewczyna. Dlatego też czytelniczki uciekają do takich romantycznych uniesień książkowych, które dają im ten dreszczyk... W takich książkach spełniają się marzenia bohaterek typu "szara myszka", a to dodaje czytelniczkom pewnego rodzaju przyjemności, a może nawet podnosi im pewność siebie?

Jeśli szukacie niezobowiązującej, lekkiej i przyjemnej powieści  na wakacje, to zwróćcie uwagę na "Oddychaj mną".

5 komentarzy:

  1. Sięgnę po nią, gdy będę potrzebowała czegoś lekkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza część serii bardzo mi się podobała, ale na drugiej się zawiodłam i na niej zakończę czytanie serii. Czytałam opinie o kolejnych jeszcze nie wydanych u nas i nie przemawiają do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie

    http://librarycorner4all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam właśnie nastrój na przeczytanie takiej lekkiej, niezobowiązującej lektury. Rozejrzę się za tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam dużą ochotę na tę książkę, ale z każdym dniem zaczyna ona mijać... Chyba jestem za stara na tego typu lektury. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę książkę. Muszę przyznać, że do przeczytania skusiła mnie seksowna okładka :) Wyjątkowo też "Oddychaj mną" przypadło do gustu mojej siostrze.

    OdpowiedzUsuń