piątek, 28 września 2012

Teraz to co Sol lubi najbardziej

TOP na MAXA

 Zabawa mająca na celu wskazać książki, podczas których się wyłączamy i przenosimy w świat, który pomaga nam zapomnieć o szarości dnia codziennego. Nie będzie to nic innego jak wymienienie moich ulubionych "pochłaniaczy czasu"(nie mogę wszystkich, więc wybieram te, które aktualnie chodzą mi po mojej rozczochranej). Wymienię tutaj nie tylko pojedyncze egzemplarze, ale pozwolę sobie umieścić też serie w tym TOP 10 :) Zaczytany! Tfu... Zaczynamy!
Pragnę jeszcze zaznaczyć, że pozycje są umieszczone losowo.

Tak więc! Kolejno odlicz!


Na miejscu pierwszym stawiam serię Osobiste demony - uwielbiam ją, a czytana była przeze mnie nie raz i nie dwa :) Dantego uwielbiam więc nic dodać nic ująć.


Miejsce drugie zajmuje nowość Pierwszy grób po prawej - zabawna, odprężająca i zasługująca na miano jednej z moich ulubionych. Oraz wstawię tutaj jeszcze jedną książkę, tego samego wydawnictwa, przy której się świetnie bawiłam. Sto Tysięcy Królestw.
Na trzecim miejscu umieszczam serię Darów Anioła - czytałam ją też wiele razy i na pewno jest z tych książek, które są umilaczami czasu. Przynajmniej mojego ;)

Czwarte miejsce? Zajmuje wspaniała seria o Nocnej Łowczyni! - nie mogło być inaczej.



Piąte miejsce  to Trylogia Czasu - ponadczasowa powieść, która przeniosła mnie w świat zupełnie magiczny.

Na szóstym znajduje się Nadciąga Burza - nie dość, że oryginalnie to jeszcze fajnie wykreowani bohaterowie umilają czas.

Miejsce siódme należny do Przyrzeczonych - uśmiech nie schodził mi z ust podczas jej czytania.
Na miejscu ósme niedawno przeczytana przeze mnie książka. Lekka i przyjemna - Smak Hiszpańskich pomarańczy.


Zaszczytne dziewiąte zajmuje cykl Zapadlisko - magia, humor i zmysłowość! 
Dziesiąte! Pocałunek Kier - "zakochałam" się w tej książce ;) - dzisiaj skończę czytać i może dodam recenzje.

To chyba tyle, za zaproszenie dziękuję Aleksandrze! Do zabawy zapraszam Małą Emily, Sheti, Tirindeth i wszystkich chętnych :)



15 komentarzy:

  1. Chciałabym przeczytać Trylogię Czasu oraz Nadciąga Burza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadciąga Burza znalazła się u ciebie w top 10 to muszę więc ją szybko przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne typy, jeszcze większość przeze mnie nie czytana, ale bardzo w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba pierwszy raz mi się zdarza, kiedy z czyjegoś zestawienia nie czytałam ani jednej książki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka pozycji czytałam i faktycznie są dobre. Ogólnie fajna lista.
    "Pocałunek Kier" też właśnie kończę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo dziękuję za zaproszenie, teraz muszę pomyśleć co by tu wybrać:D
    Osobiste demony to świetna seria!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre czytałam, ale niektóre dopiero teraz odkryłam :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na Trylogię czasu :))) "Pocałunek kier" właśnie czytam :) A "Pierwszy grób po prawej" waśnie przyniósł listonosz :)
    Dziękuję, że skorzystałaś z zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, Nocna łowczynie to jest to, zabawa gwarantowana :). Bardzo chcę przeczytać Pierwszy grup po prawej i Pocałunek Kier, wydaje mi się, że będę miała uciechę czytając te książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ciagle intryguje Trylogia czasu, ale nie zdecydowalem sie siegnac po nia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm widze dużo tych, które też lubię :D A w sumie może i się na zabawę skuszę za jakiś czas :D Muszę nad tym pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,Dary anioła" oczywiście! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe zestawienie. Większość z tych ksiązek nie czytałam, więc wszystko przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny ranking!
    Od dawna chciałam przeczytać Trylogie czasu i Dary Anioła;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trylogia Czasu oraz Dary Anioła to genialne książki!

    OdpowiedzUsuń