piątek, 21 września 2012

Zdobycze książkowe i coś jeszcze.

W ostatnim czasie nawiązałam kilka współprac ze świetnymi wydawnictwami! Cieszę się bardzo i dziękuję za zaufanie. W gronie nowych wydawnictw znajdują się teraz: Papierowy Kiężyc, Egmont  oraz Oficyna Wydawnicza Foka (Tiriś :*) oraz  Harlequin Mira i Wydawnictwo Dreams.  Jestem z nich nieziemsko dumna i mam nadzieję na owocną współpracę! 


Recenzenckie:



"Smak Hiszpańskich pomarańczy" - do recenzji od Wydawnictwa Harlequin Mira
"Pierwszy grób po prawej" - super książka! do recenzji od Wydawnictwa Papierowy Księżyc [recenzja]
"Serce Tygrysicy" - do recenzji od Wydawnictwa Prószyński i S-ka [recenzja]
"W objęciach lodu" - jw [recenzja]
(Dwie ostatnie tak ładnie się komponują złączone grzbietami. Prawda?)


Dziękuję bardzo za te wszystkie wyżej wymienione książki!


Zakupione przeze mnie/Wymiana/Pożyczone: (za taką cenę nie można było sobie odmówić przyjemności nabycia ich):
"Wieczni" - wygrana u ParanormalBooks
"Z tęsknoty za Judy" - wymiana z Julią
"Uległa i posłuszna" - jw
"Wyklęci: Wiedźma" - już od jakiegoś czasu się na nią czaiłam.
"Wędrówka przez sen" - pierwsza część mnie oczarowała, nie mogło być inaczej. Musiałam ją mieć, by ładnie komponowała się z częścią pierwszą :)
"Anielska" - pierwsza część była po prostu wspaniała, a jak usłyszałam, że ta jest jeszcze lepsza to... Sami wiecie.
"Pocałunek demona" - przeczytana, wkrótce recenzja.
"Gra anioła" - pożyczyłam od kuzynki, która się nią zachwycała.

Czekam jeszcze na kilka przesyłek, więc pewnie kolejny mały stosik zagości w tym miesiącu ;)

Założyłam sobie również fanpejdża ;D a co! [Klik]

Swoją drogą wybiera się ktoś na Targi Książki w Krakowie?

32 komentarze:

  1. Wow! Gratuluję fantastycznych współprac! Naprawdę rewelacyjne wydawnictwa! Książki z obu stosików też świetne! Czekam na recenzję "Smak Hiszpańskich pomarańczy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy grób po prawej to ja mam ochotę przeczytać;) Tak samo jak serię której pierwszy tom to W niewoli zmysłów, a tutaj widzę trzeci tom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo interesujących tytułów :)
    życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę miłej lektury :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stosik! Gratuluję tylu współprac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Pierwszego gro0bu po prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O bardzo fajny stosik.;D Ja miałam jechać na targi książki w Krakowie, ale akurat wtedy mam wycieczkę;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Same smaczki czytelnicze:). Gratuluję i życzę przyjemnego czytania. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. no, no, no niezłe zdobycze. :)
    życzę miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzie, że same świetne książki udało ci się zdobyć w tym miesiącu;)
    No i gratuluje nawiązania nowych współprac.
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdobycze :) Gratuluję nawiązania współprac :) Serce Tygrysicy bardzo mi sie podobało, Z tęsknoty za Judy też :D Miłego czytania ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę "Pierwszego grobu po prawej":)
    i gratuluję współprac!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik! :D Gratuluję i zazdroszczę tylu współpracy! Czekam na recenzje. :3
    Ogólnie to ja baaardzo chciałabym jechać na Targi, ale nie ma szans. ;( Chyba, że ucieknę z domu. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję nowych współprac(!!) i tak świetnych zdobyczy ;)
    Przyjemnej lektury i czekam na recenzje! :)

    A na Targi się nie wybieram, bo mam za daleko ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stos:) Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny stosik :)
    Faktycznie, te dwie powieści na dole z pierwszego stosiku wspaniale się komponują :)Gdyby nie inny odcień czerni, wyglądałyby jak jedna wielka książka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Papierowy Księżyc ma niesamowicie interesujące książki, "pierwszy grób po prawej" muszę mieć :)

    Cudne masz okazy, co prawda większości nie czytałam, ale sądzę, że będę interesujące.
    "Wiecznych" przerobiłam i coś mi w tej powieści nie grało, a szkoda, bo fabuła niegłupia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cuda! Aż pozieleniałam z zazdrości :) Miłej lektury.
    Do Krakowa mam niestety baaardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ile niesamowitych książek. Sama pamiętam, że miałam przez parę miesięcy "Wiecznych" u siebie na półce, ale jakoś nie stykło i nie przeczytałam. Jestem ciekawa, czy Tobie się spoodoba.
    written-by-bird.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję raz jeszcze wszystkich współpracy!
    miłego czytania życzę i czekam na recki :))

    OdpowiedzUsuń
  21. "Pierwszy grób po prawej" jest w drodze do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygrałaś Wiecznych w PB? Przeczytałam te książkę ledwo ledwo... średnia :P A co do innych nabytków, to serdecznie gratuluję :) Bo jest czego ^^

    Swoją drogą to już koniec września. za miesiąc wiesz, co będzie? Nasze spotkanie! Bosz, rozwalimy te targi krakowskie w drobny mak, hahaha ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję wszystkim!

    Tiriś, skarbie Ty mój ja tu już nóżkami przebieram! Tak się doczekać nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Singh mam "W ogniu uczuć", tylko kompletnie nie mam kiedy jej przeczytać.
    "Serce Tygrysicy" chciałabym się zapoznać z tą książką. Jednak to dalekie plany czytelnicze.
    "Pierwszy grób po prawej - zazdroszczę Ci strasznie tej książki! ;-)
    "Uległa i posłuszna" - jestem zainteresowana tą książką.
    Zafona jeszcze nic nie czytałam. Aż wstyd być tak do tyłu z trendami :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. "Wędrówkę przez sen" szczerze polecam. :) Według mnie część druga jest lepsza od tomu pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję tylu nawiązań współpracy! Widzę parę ciekawych książek na stosiku :) Miłej lektury życzę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje nowych wspolprac:) zapraszam do mnie. Przedpremierowa recenzja Pandemonium. www.wkrainieksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Stosiki bardzo przyjemne, jest co czytac ;) Gratuluję! A na targi jak najbardziej się wybieram i mam nadzieję, że się tam zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stosy ;) Bardzo zazdroszczę "Samku hiszpańskich pomarańczy", bo jakoś tak bardzo chcę przeczytać tę książkę, chociaż nie zapowiada się jakoś szczególnie, to ciągnie mnie do niej niesamowicie ;) Miłej lektury i z niecierpliwością czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdobycze :) Kilku książek strasznie Ci zazdroszczę, więc z chęcią bym je podwędziła :)

    OdpowiedzUsuń