wtorek, 7 maja 2013

Zdobycze majowe!

Cześć moi drodzy! Dzisiaj przedstawię Wam moje zdobycze, może i nie są imponujące, ale jestem z nich zadowolona :) Ostatnio dałam sobie szlaban na kupowanie książek w większej ilości (nie mówię, że wcale, bo wiem, że to nierealne). Niebawem jeszcze ma do mnie przyjść kilka książek wygranych oraz z wymian, ale to już zaserwuję w kolejnym poście chwalipięty.

"Dziewięć żyć Chloe King" L. Braswell- od MałejEmily :* - zdania o książce są różne. Ostatnio czytałam, że to "totalne dno" więc przekonam się niebawem co też skrywa w sobie ta ciekawa okładka.
"Telefon od Anioła" G. Musso - prezent od siebie dla siebie na Dzień Książki - to już druga książka tego autora, a obiecałam sobie, że powoli zdobędę wszystkie :)
"Jeden dzień" D. Nicholls - na tę pozycję czaiłam się od dłuższego czasu i mam! Filmu nie oglądałam, ponoć to dobrze, ponieważ wcześniejsze zaznajomienie się z ekranizacją psuje smak książki.
"Nieczysta" M. Hart - do recenzji od Czarnej Owcy - dziękuję! To będzie moja już trzecia przygoda z tą autorką.
"Przypływ" Rolf i Cilla Börjlind - jw. Książkę kończę, więc niebawem recenzja.
"Time Riders. Jeźdźcy w czasie" A. Scarrow - do recenzji od Zielonej Sowy  [recenzja] 
"Odmieniec" P. Greggory - do recenzji od Egmont [recenzja] - kolejna perełka tegoż wydawnictwa :)

 I moja wspaniała koszulka z przypinką od chrześnicy!


U mnie było słoneczko... Nacieszyłam się nim, ale zaraz przyszła burza... przyprowadziła ze sobą ulewę i tak urzędowały u mnie i urzędowały. Co zrobić, deszcz równie ważny! Ja lubię to czyste powietrze zaraz po burzy, a Wy?


Pozdrawiam!


40 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytałabym kilka z powyższych, ale mój szlaban na kupowanie to siła wyższa - z nią nie wygrasz :D
    Zapraszam również do mnie. Dopiero startuję, więc uprzejmie proszę o opinię:
    http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeżu, jaka boska koszulka! Też taką chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam i oglądałam "Jeden dzień". Książka fajna, ale aż taka świetna raczej nie jest. Niestety popełniłam błąd, ponieważ czytając książkę obejrzałam jednocześnie film i wiedząc jakie jest zakończenie, nie dokończyłam powieści.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, jak prezentuje się "Nieczysta", bo jestem ciekawa. To też byłoby moje trzecie podejście. Pierwsze udane, drugie nie, a trzecie? :)
    Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci "Odmieńca" :) Bardzo ładny stosik! A jaka koszula! *.*
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stos! Zazdroszczę ci Odmieńca i koszulki

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach "Jeden dzień" i "Nieczystą".
    Zazdroszczę "Dziewięciu żyć Chloe King" :-)
    Marzę, by w końcu przeczytać coś Gregory!

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę Ci "Odmieńca", i oczywiście koszulki ;)
    ja też lubię powietrze po burzy, natomiast nienawidzę tej duchoty przed ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypływ i Odmieńca już sobie zamówiłam. Ciekawa jestem właśnie Przypływu, bo to nowi autorzy Czarnej Serii, a jedyna recenzja jaką czytałam nie była zbyt pochlebna.

    OdpowiedzUsuń
  10. O matkomatkomatkomatko! Cudowna koszulka :D
    Ale bym Ci podkradła "Odmieńca" :3 Wydawnictwo Egmont wydaje teraz same wspaniałe książki :D "Jeden dzień" czeka na półeczce :) Aaaach, życzę dużo czasu na czytanie i weny twórczej do pisania recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna koszulka. :D Hm, muszę przyznać, iż nie czytałam jeszcze ani jednej książki Musso, chociaż swego czasu dużo o nich słyszałam. Ogólnie stosik prezentuje się ładnie, więc życzę Ci miłego czytania.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedynie Odmieńca kojarzę :) reszta przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszulka ^^ Muszę takiej poszukać :) A co do książek - również świetne ^^ Nic dodać, nic ująć, nie ma się co dużej rozpisywać. Zobaczymy jak recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam żadnej z powyższych. Na mej półce czeka na mnie cały czas "Jeden dzień". Chętnie ukradłabym "Dziewięć żyć..." :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chloe niedługo do mnie przyjedzie, więc też będę miała okazję zapoznać się z książką. Jestem jej bardzo ciekawa, bo serial bardzo mi się podobał. Swego czasu brałam udział w nieoficjalnym tłumaczeniu na pewnym forum, ale początek książki mnie nie zachwycił. Może jak zacznę czytać całość to gdzieś dalej coś się rozkręci - mam nadzieję! Świetny stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham czyste powietrze po burzy i na pioruny patrzeć także, ale jak za mocno i za długo wichura za oknem (a tym bardziej jak się jest poza domem) to też strach ;)
    Piękny stosik, a jeszcze piękniejsza koszulka!
    U mnie też cały weekend ciepły, a deszcz od wczoraj dopiero.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pozycje, a koszulka rewelacyjna:)
    "Odmieniec", "Telefon od anioła", "Dziewięć..." mmm jakie perełki:)
    Przyjemnej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę "Odmieńca". :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. "Jeden dzień" mam u siebie, ale jeszcze nie miałam okazji przeczytać. Koszulka świetna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę "Odmieńca"! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach po burzy <3 Zazdroszczę książek od Czarnej Owcy :) "Jeden dzień" bardzo fajny choć dołujący, muszę jeszcze film obejrzeć. Też jestem ciekawa Chloe King, bo opinie różnorodne, ale niestety nie mam jej jeszcze. A Odmieniec mnie również bardzo się podobał :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe pozycje, przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa Twojej opinii o Cloe; czytałam różne opinie i już sama nie wiem, co myśleć. Zazdroszczę "Odmieńca", tak notabene. Śliczny stos, miłego czytania! ;)
    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  24. "Jeden dzień" fajna książka. I lepiej najpierw przeczytać, bo ekranizacja troszeczkę się różni.
    Miłego czytania! :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny stos i genialna koszulka :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Koszulka podbiła moje serce :) ,,Jeden dzień" czytałam i naprawdę miło wspominam.
    Ja bardzo lubię burzę (choć się jej boję, taki paradoks :) i to oczyszczone po niej powietrze. Duchota jest ble!, ale wyczuwalny w powietrzu nadchodzący deszcz, gdy wiadomo co nadciąga i robi się chłodniej... To jest coś ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. "Dziewięć żyć Chloe King" bardzo chętnie bym przeczytała, oglądałam serial, który niestety został anulowany i nawet mi się spodobał. "Jeden dzień" oglądałam film, ale nie wytrwałam do końca... mam nadzieję, że książka okaże się lepsza.
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, super książki, kilka by Ci z chęcią podwędziła (szczególnie Odmieńca"). W koszulce się zakochałam, chyba muszę sobie taką sprawić;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najbardziej interesuje mnie Musso. Od 5 lat próbuję się za niego zabrać i jakoś do tej pory nie miałam okazji. Życzę miłych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Same wspaniałe książki, z resztą jak zawsze:)
    Koszulka cudowna, dobrze, że z tą drugą się też udało;)
    Miłego czytania!;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka koszulka *.* Też taką chcę ;d A książki tradycyjnie masz świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny stosik :) Miłego czytania.
    A, i bardzo fajna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. "Jeden dzień"! Tak bardzo mam na niego ochotę! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja właśnie czytam "Uratuj mnie" G.Musso, bardzo lubię tego autora i też w planach przeczytanie wszystkiego co napisał:)
    książkę "Jeden dzień" też posiadam w swoich zbiorach:)

    OdpowiedzUsuń
  35. "Dziewięć żyć Chloe King", "Nieczysta", "Odmieniec" - zazdroszczę tych książeczek :)
    "Jeden dzień" - wcześniejsze zaznajomienie się z ekranizacją rzeczywiście psuje wrażenia z książki, bo masz tam kilka zdarzeń, które zaskakują. I przykładowo książka stoi u mnie na półce, ale boję się po nią sięgnąć, by się nie rozczarować :(
    "Nieczysta"
    "Odmieniec"

    OdpowiedzUsuń
  36. Mimo różnych opinii na temat "Chloe.." i tak bardzo chcę ją przeczytać :) Cudna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne książki :D a najbardziej zazdroszczę koszulki <3.<3

    OdpowiedzUsuń
  38. No nie! I kto tu u kogo szczękę ma z podłogi zbierać :D Tak w ogóle, to upraszam o zamknięcie oczu :P O tak! Będę próbowała wyłowić "Odmieńca" :P Strasznie zazdroszczę :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń