środa, 3 sierpnia 2016

"Ktoś mnie pokocha" 12 Wakacyjnych Opowiadań


Dziękuję!

12 autorów powieści dla młodzieży, między innymi Veronica Roth i Cassandra Clare, sprawi, że poczujesz zapach lata i ciepło miłości.
Geek filmowy podkochuje się w koleżance z pracy. Do zrobienia pierwszego kroku popycha go… zombie.
 Mark i Margaret utknęli w czasie. W kółko przeżywają ten sam dzień, 4 sierpnia.
 Chłopak w śpiączce i jego najlepsza przyjaciółka mają szansę powrócić do przeszłości i na nowo przeżyć najlepsze wspólne chwile. Co się stanie, jeśli jedno z nich postanowi zmienić bieg wydarzeń?
 Przejażdżki na motorze, skoki z klifu, seanse filmowe, szalone spiski animatorów w ośrodkach wczasowych, ogniska na campingu i zapach morza – w tych opowiadaniach jest wszystko, czego oczekujesz od wakacji życia.
Odważ się zrobić pierwszy krok do spełnienia marzeń. Kto wie, może miłość czeka na Ciebie tuż za rogiem?
Przecież wszyscy pragniemy tego samego: by ktoś nas pokochał.

Wakacyjny czas jest idealny na lekkie powieści o miłości. Opowiadania "Ktoś mnie pokocha" są idealne na ten czas, ponieważ... Po pierwsze - są krótkie i można zrobić sobie dłuższą przerwę zanim sięgnie się po kolejne. Po drugie - są przyjemne i niezobowiązujące. Może nie wszystkie mnie porwały i nie każde z nich mi się podobało, ale i tak czytałam je z przyjemnością. A nawet jako przerywnik pomiędzy innymi książkami.

Pierwsze trzy nie bardzo przypadły mi do gustu, aczkolwiek szybko przez nie przebrnęłam, by potem cieszyć się kolejnymi opowieściami o miłości, która była bardzo fajnie przedstawiona. W ogóle w tej książce mamy sporo różnych spojrzeń na to uczucie. Jest miłość pomiędzy kobietami, mężczyznami i ta standardowa; damsko-męska. Sądzę więc, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Czyż książki o miłości nie są czarujące? Każdy chyba marzy o miłości z prawdziwego zdarzenia, jeśli ją posiada - jest szczęściarzem. Jeśli wciąż gdzieś taka na niego czeka - również jest szczęściarzem. Każdy chyba lubi kiedy w książkach jest wątek romantyczny. Kobiety z pewnością, dlatego też drogie panie, jeśli szukacie fajnej książki na lato, to w "Ktoś mnie pokocha" znajdziecie całą masę uroczych opowieści. Może któraś trafi do waszego serca na dłużej? Kto wie.

Muszę przyznać, że zimowa wersja "Podaruj mi miłość" bardziej mi się podobała. Praktycznie wszystkie opowiadania przypadły  mi do gustu. Wprawiły mnie w zimowy i świąteczny klimat. Myślałam, że "Ktoś mnie pokocha" przemówi do mnie w podobny sposób... I chociaż w ogólnym rozrachunku ten zbiór opowiadań jest przyjemny, to jednak nie do końca mi podszedł. Zaledwie cztery z 12 opowiadań mnie urzekły. Nie sądzę jednak, aby z Wami było podobnie. Mam ogromną nadzieję, że Wam spodoba się o wiele więcej tych krótkich powieści i wprawią Was one w cudowny i miłosny nastrój.

"Ktoś mnie pokocha" polecam na wakacje. Ta niezobowiązująca lektura uprzyjemni Wam wylegiwanie się na plaży, czy w drodze na wymarzony wypoczynek. W końcu z taką myślą powstał ten zbiór opowiadań - uprzyjemnić czas i wprawić w dobry nastrój. 

9 komentarzy:

  1. Jeśli kiedyś wpadnie mi w ręce - z chęcią przeczytam ;) Bardzo lubię zbiory opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam część tych opowiadań już w czerwcu i zrobiłam sobie od nich długą przerwę. Podobały mi się jedynie niektóre, tak jak i Ciebie, nie wszystkie mnie urzekły. Mam nadzieję, że wrócę do nich kiedy znów przyjdzie mi ochota, bo sądzę że warto. :3
    Pozdrawiam!

    bookchilling.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie :) Mam wielką ochotę na ten zbiór opowiadań - zwłaszcza teraz, kiedy jest słonecznie i cieplutko.
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Również czytałam tę książkę i ... mogła być lepsza. Nie poczułam wakacji - wydawało mi się, że te opowiadania są neutralne - klubowe imprezy mogą być o każdej porze roku i dnia. A w zimie jest śnieg :)
    Ale miłości nie zabrakło!
    KONKURS - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę na ten zbiór opowiadań. Nie czytałam nawet poprzedniego, ale ten zdecydowanie muszę. I ta śliczna okładka!
    Pozdrawiam :)
    Zagubiona w słowach

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam tych opowiadań, zimowych również. Może kiedyś je przeczytam ;))
    Pozdrawiam
    joolsandherbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten zbiór, szczegolnie ze lubie czytać tego typu historie w wakacyjnym okrasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten zbiór opowiadań, ale wciąż się za niego nie zabrałam :) Muszę to nadrobić i przekonać się, ile mi spodoba się opowiadań :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co zauważyłam, to niestety wielu autorów z poprzedniego zbioru opowiadań, nie wzięło udział w tym projekcie. A to też zależy właśnie od wybranej grupy właśnie. Kiedy zauważyłam, że w najnowszej antologii ma znaleźć się coś autorstwa Cassandry Clare, to od razu powstrzymałam się od kupna tej pozycji. Nie lubię tej autorki i wiem, że pewnie jej historia nie przypadnie mi do gustu. :(

    OdpowiedzUsuń