poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Zdobycze sierpniowe!

Dzień dobry, cześć i czołem!

Dzisiaj przybywam z moimi zdobyczami książkowymi, jakie przywędrowały do mnie w sierpniu. Trochę tego jest, ale  praktycznie wszystko przeczytane, więc... Sami wiecie :D Nie przedłużając przejdę do rzeczy.
Najpierw stosik książek, które już przeczytane, a nawet część z nich zrecenzowana. Reszta recenzji na dniach :)

"Dziennik Bridget Jones" - książka przy której świetnie się bawiłam [recenzja] od księgarni Bookmaster.pl
"Tajemnice Amy Snow" - bardzo mi się podobała [recenzja] od wydawnictwa Czarna Owca
"Ta chwila" - najnowsza książka Musso, którego twórczość sobie cenię [recenzja] od wydawnictwa Albatros
"Wrócę po ciebie" - jw. [recenzja]
"Wyśnione miejsca" - książka, która jest dobra, ale na pewno nie wybitna. Czegoś mi w niej brakowało [recenzja] od wydawnictwa Otwarte
"Anatomia Obcości" - [recenzja]  Od Grupy Wydawniczej Foksal
"Dziewczyna z dzielnicy cudów" - wspaniała niespodzianka od wydawnictwa SQN. Przedpremierowa [recenzja] a premiera już 14 września!
"Mimo moich win" - jestem zaskoczona, czy mile? Okaże się już niebawem. Od wydawnictwa Otwarte.
"Psy" - bardzo fajny thriller od Grupy Wydawniczej Foksal [recenzja]
"Między wierszami" - myślałam, że będzie lepiej... Recenzja na dniach. Od księgarni Bookmaster.pl
"Przez niego zginę" - Dzisiaj skończyłam czytać i... więcej niebawem. Od wydawnictwa Filia

A teraz smakowitości, za które wezmę się w najbliższym czasie :)


Zacznę od dwóch prezentów, jakie otrzymałam od wydawnictwa Otwarte, za recenzję. "Droga do różan" oraz "Coś niebieskiego".

Cudnie wydana "Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu" - od wydawnictwa SQN.
"Sieroce pociągi" - od Czarnej Owcy. Zapowiada się emocjonująca lektura, której jestem niesamowicie ciekawa.
"Moje serce i inne czarne dziury" - od Książki Burda. Ta książka zainteresowała mnie już w chwili, kiedy zobaczyłam jej zapowiedź.
"Biuro podróży samotnych serc. Kierunek: Tajlandia" - od Harper Collins Polska, iście wakacyjna powieść.


Tyle tego dobrego w tym miesiącu się zebrało. Jestem zadowolona, bo są to książki, na które miałam chętkę od jakiegoś czasu. Życzcie mi przyjemnego czytania! A ja życzę Wam miłego dnia :)

8 komentarzy:

  1. O mój Boże, czy to jest Never Never?! Ja chcę! Chcę! Chcę! Chcę! Podziel sięęęęęęęęę! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tak pięknego stosiku ^^ U mnie na półce nie pojawiła się ani jedna nowa książka od lipca i jestem z tego zadowolona, ponieważ postanowiłam ograniczyć ich ilość we wakacje do absolutnego minimum. po to, aby zabrać się za egzemplarze zalegające mi na półce. Udało się, pozostało mi tylko 5 nieprzeczytanych książek, z czego jestem mega zadowolona.

    Ps: paczam i paczam i nie mogę się napaczać na te zdjęcia *.* są cudne :)

    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia w czytaniu. zgadzam się, Clovis jest świetnie wydany. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, oj, oj, zacne stosiki :) udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalazłam wśród tych książek kilka perełek, na które sama mam ogromne parcie :D Między innymi jest to "Wyśnione miejsca", mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdobycze! :) U mnie również będzie pokaźne stosisko a myślałem, że ten miesiąc będzie znacznie luźniejszy ;)
    Do końca roku chyba przybędzie mi jeszcze dużo książek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyna z dzielnicy cudów i u mnie :D Jestem jej bardzo ciekawa :D

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń